government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Syntheses of higher education research : what we know / Malcolm Tight.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: London : Bloomsbury Academic, 2021.Περιγραφή: vi, 280 : 24 cm. tablesΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 378.0072 23
Περιεχόμενα:
Introduction -- Research syntheses -- Research syntheses in higher education research -- Teaching and learning -- Course design : types of instruction -- Course design : types of learning -- Course design : distance, online and e-learning -- Course design : curriculum -- Course design : assessment -- Course design : outcomes -- The student experience -- Quality -- System policy -- Institutional management -- Academic work -- Knowledge and research -- Conclusion.
Περίληψη: "Bringing together over 96 systematic reviews and 62 meta-analyses focusing on particular topics in higher education research, Tight explores key topics: teaching and learning, course design, the student experience, quality, system policy, institutional management, academic work, and knowledge and research. These systematic reviews and meta-analyses give an account of where we are now in higher education research and Tight draws their findings together to provide an accessible and practical overview of the field"-- Provided by publisher.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Αστυνομικής Ακαδημίας Κύπρου = Cyprus Police Academy Library Main 378.0072 TIG (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μονο για εσωτερικό δανεισμό CPA00013923

Includes bibliographical references and index.

Introduction -- Research syntheses -- Research syntheses in higher education research -- Teaching and learning -- Course design : types of instruction -- Course design : types of learning -- Course design : distance, online and e-learning -- Course design : curriculum -- Course design : assessment -- Course design : outcomes -- The student experience -- Quality -- System policy -- Institutional management -- Academic work -- Knowledge and research -- Conclusion.

"Bringing together over 96 systematic reviews and 62 meta-analyses focusing on particular topics in higher education research, Tight explores key topics: teaching and learning, course design, the student experience, quality, system policy, institutional management, academic work, and knowledge and research. These systematic reviews and meta-analyses give an account of where we are now in higher education research and Tight draws their findings together to provide an accessible and practical overview of the field"-- Provided by publisher.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.