Λειτουργική διδακτική : στόχοι, στρατηγικές, αξιολόγηση : ο συντελεστικός γνωστισμός / Michel Minder ; μετάφραση Φοίβος Αρβανίτης..
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: Θεωρητικές επιστήμεςΠαιδαγωγικάΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Πατάκης, 2007. Έκδοση: 1η εκδΠεριγραφή: 464 σ. ; 24 εκISBN:- 9789601623078
- 371.3
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.3 ΜΙΝ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00046518 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Μεταφραση του:Didactique fonctionnelle.
Περιέχει βιβλιογραφία (σ.443-453) και ερευτηριο (σ.456-464).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.