Action learning in schools : reframing teachers' professional learning and development / Peter Aubusson, Robyn Ewing, Garry Hoban.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London: New York Routledge, [2009]. Περιγραφή: x, 144 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 9780415475150
- 370.715 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.715 AUB (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00050021 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου | 370.715 AUB (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00050022 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves, Collection: Συλλογή Ευρωπαϊκου Κοινωνικού Ταμείου Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Includes glossary (p. [127]-129)
Includes bibliographical references (p. [131]-140).
Includes index (p. [141]-144).
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.