government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Effective schools in reading : implications for educational planners : an exploratory study / T. Neville Postlethwaite, Kenneth N. Ross.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: The Hague, Netherlands: IEA, 1992. Περιγραφή: vi, 87 p. : ill. ; 24 cmΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 418.0071 23
Άλλη ταξινόμηση:
  • FE1
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 418.0071 POS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00033206
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 418.0071 POS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00033203
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 418.0071 POS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00033207
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 418.0071 POS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00033205
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 418.0071 POS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00033204
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 418.0071 POS (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00036122
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
418.0071 POS Effective schools in reading : implications for educational planners : an exploratory study / 418.0071 POS Effective schools in reading : implications for educational planners : an exploratory study / 418.0071 POS Effective schools in reading : implications for educational planners : an exploratory study / 418.0071 POS Effective schools in reading : implications for educational planners : an exploratory study / 418.0071 POS Effective schools in reading : implications for educational planners : an exploratory study / 418.0071 REA Reading in a foreign language : theoritical and practical considarations for course design : proceedings of a symposium on reading courses held at Goethe-Institute, York, 13-14 July 1982. 418.0071 RES Research in second language learning : focus on the classroom ; James P. Lantolf, Angela Labarca.

Includes bibliographical references.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.