government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Η διδασκαλία της συνάρτησης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο : μετάβαση από την ευθεία στην καμπύλη / Μαριλένα Νικολαϊδου-Μουσουλίδου, Έλενα Χατζηγεωργίου, Αθανάσιος Γαγάτσης.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΆρθροΆρθροΠεριγραφή: σ. 91-106 ; 24 εκ; εικΘέμα(τα): Σε: 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής ΠαιδείαςΠερίληψη: Η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών της Α΄ Λυκείου σε προ-συναρτησιακές έννοιες και την ικανότητά τους να τις αναδιοργανώσουν και να τις προσαρμόσουν μέσα από το πλαίσιο της ευθείας στο πλαίσιο της καμπύλης. Εξήντα πέντε μαθητές κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα δοκίμιο το οποίο περιλάμβανε έντεκα έργα διερεύνησης των υπαρχόντων σχημάτων των μαθητών σε προ-συναρτησιακές έννοιες, αξιολόγησης της λειτουργικής κατανόησης της συνάρτησης της ευθείας και διερεύνησης της ικανότητας τους να εφαρμόζουν αναστοχαστική αφαίρεση στα ήδη υπάρχοντα σχήματα που έχουν για την έννοια της ευθείας και να τα προσαρμόζουν σε ένα νέο πλαίσιο γνώσης της έννοιας της καμπύλης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές κατέχουν ένα εύρος προ-συναρτησιακών γνώσεων, μπορούν να διαβάζουν δεδομένα από γραφήματα και να κάνουν μεταφράσεις μεταξύ διαφορετικών αναπαραστάσεων συναρτήσεων αλλά δεν έχουν εννοιολογική κατανόηση της έννοιας της ευθείας, με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στην έννοια της καμπύλης.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Δεν αντιστοιχούν φυσικά τεκμήρια σε αυτήν την εγγραφή

Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 105-106).

Η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών της Α΄ Λυκείου σε προ-συναρτησιακές έννοιες και την ικανότητά τους να τις αναδιοργανώσουν και να τις προσαρμόσουν μέσα από το πλαίσιο της ευθείας στο πλαίσιο της καμπύλης. Εξήντα πέντε μαθητές κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα δοκίμιο το οποίο περιλάμβανε έντεκα έργα διερεύνησης των υπαρχόντων σχημάτων των μαθητών σε προ-συναρτησιακές έννοιες, αξιολόγησης της λειτουργικής κατανόησης της συνάρτησης της ευθείας και διερεύνησης της ικανότητας τους να εφαρμόζουν αναστοχαστική αφαίρεση στα ήδη υπάρχοντα σχήματα που έχουν για την έννοια της ευθείας και να τα προσαρμόζουν σε ένα νέο πλαίσιο γνώσης της έννοιας της καμπύλης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές κατέχουν ένα εύρος προ-συναρτησιακών γνώσεων, μπορούν να διαβάζουν δεδομένα από γραφήματα και να κάνουν μεταφράσεις μεταξύ διαφορετικών αναπαραστάσεων συναρτήσεων αλλά δεν έχουν εννοιολογική κατανόηση της έννοιας της ευθείας, με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στην έννοια της καμπύλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.