government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Η διδασκαλία της συνάρτησης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο : (Αριθ. εγγραφής 1882)

Στοιχεία MARC
000 -LEADER
fixed length control field 03294naa a2200253 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 1891
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field CY-NiPEI
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230930062700.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150604s cy u gred
040 ## - CATALOGING SOURCE
Language of cataloging gre
Original cataloging agency CY-NiPEI
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency XX-XxUND
Transcribing agency Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Νικολαϊδου-Μουσουλίδου, Μαριλένα
Relationship aut
9 (RLIN) 26507
245 12 - TITLE STATEMENT
Title Η διδασκαλία της συνάρτησης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο :
Remainder of title μετάβαση από την ευθεία στην καμπύλη /
Statement of responsibility, etc. Μαριλένα Νικολαϊδου-Μουσουλίδου, Έλενα Χατζηγεωργίου, Αθανάσιος Γαγάτσης.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent σ. 91-106 ;
Dimensions 24 εκ.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent εικ.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 105-106).
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών της Α΄ Λυκείου σε προ-συναρτησιακές έννοιες και την ικανότητά τους να τις αναδιοργανώσουν και να τις προσαρμόσουν μέσα από το πλαίσιο της ευθείας στο πλαίσιο της καμπύλης. Εξήντα πέντε μαθητές κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα δοκίμιο το οποίο περιλάμβανε έντεκα έργα διερεύνησης των υπαρχόντων σχημάτων των μαθητών σε προ-συναρτησιακές έννοιες, αξιολόγησης της λειτουργικής κατανόησης της συνάρτησης της ευθείας και διερεύνησης της ικανότητας τους να εφαρμόζουν αναστοχαστική αφαίρεση στα ήδη υπάρχοντα σχήματα που έχουν για την έννοια της ευθείας και να τα προσαρμόζουν σε ένα νέο πλαίσιο γνώσης της έννοιας της καμπύλης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές κατέχουν ένα εύρος προ-συναρτησιακών γνώσεων, μπορούν να διαβάζουν δεδομένα από γραφήματα και να κάνουν μεταφράσεις μεταξύ διαφορετικών αναπαραστάσεων συναρτήσεων αλλά δεν έχουν εννοιολογική κατανόηση της έννοιας της ευθείας, με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στην έννοια της καμπύλης.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Μαθηματικά
General subdivision Σπουδή και διδασκαλία
-- Συνέδρια
Source of heading or term
9 (RLIN) 25394
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Χατζηγεωργίου, Έλενα
Relationship asn
9 (RLIN) 29991
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Γαγάτσης, Αθανάσιος,
Dates associated with a name 1950-
Relationship asn
9 (RLIN) 119814
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
Relationship pbl
9 (RLIN) 74142
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Title 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.