Η διδασκαλία της συνάρτησης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο : (Αριθ. εγγραφής 1882)
[ απλή προβολή ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 03294naa a2200253 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 1891 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | CY-NiPEI |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20230930062700.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 150604s cy u gred |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Language of cataloging | gre |
Original cataloging agency | CY-NiPEI |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | XX-XxUND |
Transcribing agency | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Νικολαϊδου-Μουσουλίδου, Μαριλένα |
Relationship | aut |
9 (RLIN) | 26507 |
245 12 - TITLE STATEMENT | |
Title | Η διδασκαλία της συνάρτησης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο : |
Remainder of title | μετάβαση από την ευθεία στην καμπύλη / |
Statement of responsibility, etc. | Μαριλένα Νικολαϊδου-Μουσουλίδου, Έλενα Χατζηγεωργίου, Αθανάσιος Γαγάτσης. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | σ. 91-106 ; |
Dimensions | 24 εκ. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | εικ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc. note | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 105-106). |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | Η παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών της Α΄ Λυκείου σε προ-συναρτησιακές έννοιες και την ικανότητά τους να τις αναδιοργανώσουν και να τις προσαρμόσουν μέσα από το πλαίσιο της ευθείας στο πλαίσιο της καμπύλης. Εξήντα πέντε μαθητές κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα δοκίμιο το οποίο περιλάμβανε έντεκα έργα διερεύνησης των υπαρχόντων σχημάτων των μαθητών σε προ-συναρτησιακές έννοιες, αξιολόγησης της λειτουργικής κατανόησης της συνάρτησης της ευθείας και διερεύνησης της ικανότητας τους να εφαρμόζουν αναστοχαστική αφαίρεση στα ήδη υπάρχοντα σχήματα που έχουν για την έννοια της ευθείας και να τα προσαρμόζουν σε ένα νέο πλαίσιο γνώσης της έννοιας της καμπύλης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές κατέχουν ένα εύρος προ-συναρτησιακών γνώσεων, μπορούν να διαβάζουν δεδομένα από γραφήματα και να κάνουν μεταφράσεις μεταξύ διαφορετικών αναπαραστάσεων συναρτήσεων αλλά δεν έχουν εννοιολογική κατανόηση της έννοιας της ευθείας, με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στην έννοια της καμπύλης. |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Μαθηματικά |
General subdivision | Σπουδή και διδασκαλία |
-- | Συνέδρια |
Source of heading or term | |
9 (RLIN) | 25394 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Χατζηγεωργίου, Έλενα |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 29991 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Γαγάτσης, Αθανάσιος, |
Dates associated with a name | 1950- |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 119814 |
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | |
Corporate name or jurisdiction name as entry element | Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.) |
Relationship | pbl |
9 (RLIN) | 74142 |
773 0# - HOST ITEM ENTRY | |
Title | 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.