Designing assessment in art / Garmen L. Armstrong.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Reston, Va.: National Art Education Association, 1994. Περιγραφή: vii, 216 p. ; 28 cmISBN:- 0937652717
- 707.1 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 707.1 ARM (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00038326 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
707 LOW Creative and mental growth / | 707 ROB Think : inside the sketchbook / | 707 ΣΑΛ Δημιουργική φαντασία και παιδική τέχνη / | 707.1 ARM Designing assessment in art / | 707.1 BAR Talking about student art / | 707.1 BAR Art education : a strategy for course design / | 707.1 BAR Art education : a strategy for course design / |
Includes bibliographical references (p. 211-216) and appendices.
Acknowledgments -- Preface -- 1. Introducing assessment in art -- 2. Why assess learning in art? -- 3. Who assesses learning in art? -- 4. What can be assessed -- 5. Writing assessable goals for student learning in art -- 6. Identifying experiences for assessing the content and behaviors of art goals -- 7. Types of assessment instruments -- 8. Samples for practice: pretesting the idea of assessing learning -- 9. Procedures for developing assessment instruments -- 10. Constructing and modifying traditional items and tests -- 11. Constructing alternative items and instruments -- 12. Administering and scoring assessments -- 13. Summarizing the results -- 14. Ethics and assessment -- 15. Reporting the results -- Glossary -- Appendix A: Development worksheets -- Appendix B: Instrument worksheets -- Appendix C: Recommendations for bias free la nguage -- List of figures -- References.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.