Comprendre et utiliser le pluriel dans une pedagogie de l ' ecrit / Michel Sandras.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΣειρά: Les pratiques de l' educationΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Paris: Nathan, 1992. Περιγραφή: 95 p. ; 24 cmISBN:- 2091819565
- 428.0071 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 428.0071 SAN (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00033128 |
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.