government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Σύγκριση διαδικασιών μοντελοποίησης μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου / (Αριθ. εγγραφής 1906)

Στοιχεία MARC
000 -LEADER
fixed length control field 03265naa a2200217 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 1915
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field CY-NiPEI
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230930062702.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150604s cy u gred
040 ## - CATALOGING SOURCE
Language of cataloging gre
Original cataloging agency CY-NiPEI
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency XX-XxUND
Transcribing agency Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Χρυσοστόμου, Μαριλένα
Relationship aut
9 (RLIN) 30320
245 10 - TITLE STATEMENT
Title Σύγκριση διαδικασιών μοντελοποίησης μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου /
Statement of responsibility, etc. Χρυσοστόμου Μαριλένα, Χριστοφόρου Ελένη, Λεμονίδης Χαράλαμπος.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent σ. 435-448 :
Other physical details πίν. ;
Dimensions 24 εκ.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 447-448).
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Η παρούσα μελέτη καταπιάστηκε με τη διερεύνηση των διαδικασιών μοντελοποίησης και των μαθηματικών εννοιών, που χρησιμοποίησαν μαθητές Στ΄ δημοτικού και Γ΄ γυμνασίου κατά την ενασχόλησή τους με ένα αυθεντικό πρόβλημα μοντελοποίησης. Η διερεύνηση αυτή, αποσκοπούσε στον εντοπισμό ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ των δύο βαθμιδών, για συνεισφορά στην κατάλληλη εισαγωγή τέτοιων δραστηριοτήτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι μαθητές, τόσο του δημοτικού όσο και του γυμνασίου, μπορούν να ασχοληθούν επιτυχώς με προβλήματα μοντελοποίησης. Εντούτοις, οι μαθητές του γυμνασίου, παρουσίασαν και επικοινώνησαν ένα αριθμό πιο σύνθετων μαθηματικών ιδεών σε σχέση με αυτών του δημοτικού, τις οποίες και κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά στις λύσεις τους. Επίσης, οι μαθητές του γυμνασίου πραγματοποίησαν μεγαλύτερο έλεγχο των μοντέλων τους και ήταν πιο ευέλικτοι στην αναθεώρηση και βελτίωση τους. Αντίθετα οι μαθητές του δημοτικού επικεντρώθηκαν σε αποσπασματικές πληροφορίες και μεμονωμένους παράγοντες, γεγονός που τους κατέστησε μη παραγωγικούς, όσον αφορά στην βελτίωση και οικοδόμηση καλύτερων και πιο σύνθετων μοντέλων.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Μαθηματικά
General subdivision Σπουδή και διδασκαλία
-- Συνέδρια
Source of heading or term
9 (RLIN) 25394
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Χριστοφόρου, Ελένη
Relationship asn
9 (RLIN) 30289
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Title 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.