Σύγκριση διαδικασιών μοντελοποίησης μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου / (Αριθ. εγγραφής 1906)
[ απλή προβολή ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 03265naa a2200217 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 1915 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | CY-NiPEI |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20230930062702.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 150604s cy u gred |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Language of cataloging | gre |
Original cataloging agency | CY-NiPEI |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | XX-XxUND |
Transcribing agency | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Χρυσοστόμου, Μαριλένα |
Relationship | aut |
9 (RLIN) | 30320 |
245 10 - TITLE STATEMENT | |
Title | Σύγκριση διαδικασιών μοντελοποίησης μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου / |
Statement of responsibility, etc. | Χρυσοστόμου Μαριλένα, Χριστοφόρου Ελένη, Λεμονίδης Χαράλαμπος. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | σ. 435-448 : |
Other physical details | πίν. ; |
Dimensions | 24 εκ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc. note | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 447-448). |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | Η παρούσα μελέτη καταπιάστηκε με τη διερεύνηση των διαδικασιών μοντελοποίησης και των μαθηματικών εννοιών, που χρησιμοποίησαν μαθητές Στ΄ δημοτικού και Γ΄ γυμνασίου κατά την ενασχόλησή τους με ένα αυθεντικό πρόβλημα μοντελοποίησης. Η διερεύνηση αυτή, αποσκοπούσε στον εντοπισμό ομοιοτήτων και διαφορών μεταξύ των δύο βαθμιδών, για συνεισφορά στην κατάλληλη εισαγωγή τέτοιων δραστηριοτήτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι μαθητές, τόσο του δημοτικού όσο και του γυμνασίου, μπορούν να ασχοληθούν επιτυχώς με προβλήματα μοντελοποίησης. Εντούτοις, οι μαθητές του γυμνασίου, παρουσίασαν και επικοινώνησαν ένα αριθμό πιο σύνθετων μαθηματικών ιδεών σε σχέση με αυτών του δημοτικού, τις οποίες και κατάφεραν να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά στις λύσεις τους. Επίσης, οι μαθητές του γυμνασίου πραγματοποίησαν μεγαλύτερο έλεγχο των μοντέλων τους και ήταν πιο ευέλικτοι στην αναθεώρηση και βελτίωση τους. Αντίθετα οι μαθητές του δημοτικού επικεντρώθηκαν σε αποσπασματικές πληροφορίες και μεμονωμένους παράγοντες, γεγονός που τους κατέστησε μη παραγωγικούς, όσον αφορά στην βελτίωση και οικοδόμηση καλύτερων και πιο σύνθετων μοντέλων. |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Μαθηματικά |
General subdivision | Σπουδή και διδασκαλία |
-- | Συνέδρια |
Source of heading or term | |
9 (RLIN) | 25394 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Χριστοφόρου, Ελένη |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 30289 |
773 0# - HOST ITEM ENTRY | |
Title | 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.