Η χρήση του λογισμικού Dalast σε δραστηριότητες όγκου και αναπτυγμάτων από μαθητές Στ' Δημοτικού / (Αριθ. εγγραφής 1902)
[ απλή προβολή ]
000 -LEADER | |
---|---|
fixed length control field | 03214naa a2200229 a 4500 |
001 - CONTROL NUMBER | |
control field | 1911 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER | |
control field | CY-NiPEI |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION | |
control field | 20230930062702.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION | |
fixed length control field | 150604s cy u gred |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Language of cataloging | gre |
Original cataloging agency | CY-NiPEI |
040 ## - CATALOGING SOURCE | |
Original cataloging agency | XX-XxUND |
Transcribing agency | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Σοφοκλέους, Παρασκευή |
Relationship | aut |
9 (RLIN) | 28583 |
245 12 - TITLE STATEMENT | |
Title | Η χρήση του λογισμικού Dalast σε δραστηριότητες όγκου και αναπτυγμάτων από μαθητές Στ' Δημοτικού / |
Statement of responsibility, etc. | Παρασκευή Σοφοκλέους, Στυλιανή Καταλάνου. |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION | |
Extent | σ. 381-390 : |
Other physical details | εικ. ; |
Dimensions | 24 εκ. |
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE | |
Bibliography, etc. note | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 289-390). |
520 ## - SUMMARY, ETC. | |
Summary, etc. | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τις ικανότητες χειρισμού και επίλυσης ασκήσεων που αναφέρονται στον όγκο και στα αναπτύγματα τριών μαθητών Στ΄ δημοτικού χαμηλής και μέτριας επίδοσης, με τη χρήση των εφαρμογών του λογισμικού τρισδιάστατης γεωμετρίας DALEST: (Κυβοκατασκευές) και (Οριγκάμι), και κατ’ επέκταση να εξεταστεί κατά πόσο προωθείται ο παραγωγικός τρόπος σκέψης μέσω του λογισμικού. Παρατηρήθηκε ότι οι μαθητές μέσω της οπτικοποίησης των δεδομένων της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί έδιναν λανθασμένες απαντήσεις, χρησιμοποιώντας τη στρατηγική <Δοκιμάζω και ελέγχω>. Ακόμα, σε δημιουργικές ασκήσεις ου επιδέχονταν πέραν της μιας λύσης, οι μαθητές βρήκαν περισσότερες λύσεις όταν χρησιμοποίησαν το λογισμικό, ενώ στο χαρτί δεν έδιναν σχεδόν καμία απάντηση. Ειδικότερα, ο μαθητής μέτριας επίδοσης παρουσίασε ένα ιδιαίτερα παραγωγικό τρόπο σκέψης μέσω της ποικιλίας των απαντήσεων του σε αυτές τις ασκήσεις σε σχέση με τους μαθητές χαμηλής επίδοσης. |
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM | |
Topical term or geographic name entry element | Μαθηματικά |
General subdivision | Σπουδή και διδασκαλία |
-- | Συνέδρια |
Source of heading or term | |
9 (RLIN) | 25394 |
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME | |
Personal name | Καταλάνου, Στυλιανή |
Relationship | asn |
9 (RLIN) | 24007 |
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME | |
Corporate name or jurisdiction name as entry element | Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.) |
Relationship | pbl |
9 (RLIN) | 74142 |
773 0# - HOST ITEM ENTRY | |
Title | 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) | |
Source of classification or shelving scheme | Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.