government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Η χρήση του λογισμικού Dalast σε δραστηριότητες όγκου και αναπτυγμάτων από μαθητές Στ' Δημοτικού / (Αριθ. εγγραφής 1902)

Στοιχεία MARC
000 -LEADER
fixed length control field 03214naa a2200229 a 4500
001 - CONTROL NUMBER
control field 1911
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER
control field CY-NiPEI
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION
control field 20230930062702.0
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 150604s cy u gred
040 ## - CATALOGING SOURCE
Language of cataloging gre
Original cataloging agency CY-NiPEI
040 ## - CATALOGING SOURCE
Original cataloging agency XX-XxUND
Transcribing agency Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1# - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Σοφοκλέους, Παρασκευή
Relationship aut
9 (RLIN) 28583
245 12 - TITLE STATEMENT
Title Η χρήση του λογισμικού Dalast σε δραστηριότητες όγκου και αναπτυγμάτων από μαθητές Στ' Δημοτικού /
Statement of responsibility, etc. Παρασκευή Σοφοκλέους, Στυλιανή Καταλάνου.
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION
Extent σ. 381-390 :
Other physical details εικ. ;
Dimensions 24 εκ.
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc. note Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 289-390).
520 ## - SUMMARY, ETC.
Summary, etc. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τις ικανότητες χειρισμού και επίλυσης ασκήσεων που αναφέρονται στον όγκο και στα αναπτύγματα τριών μαθητών Στ΄ δημοτικού χαμηλής και μέτριας επίδοσης, με τη χρήση των εφαρμογών του λογισμικού τρισδιάστατης γεωμετρίας DALEST: (Κυβοκατασκευές) και (Οριγκάμι), και κατ’ επέκταση να εξεταστεί κατά πόσο προωθείται ο παραγωγικός τρόπος σκέψης μέσω του λογισμικού. Παρατηρήθηκε ότι οι μαθητές μέσω της οπτικοποίησης των δεδομένων της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί έδιναν λανθασμένες απαντήσεις, χρησιμοποιώντας τη στρατηγική <Δοκιμάζω και ελέγχω>. Ακόμα, σε δημιουργικές ασκήσεις ου επιδέχονταν πέραν της μιας λύσης, οι μαθητές βρήκαν περισσότερες λύσεις όταν χρησιμοποίησαν το λογισμικό, ενώ στο χαρτί δεν έδιναν σχεδόν καμία απάντηση. Ειδικότερα, ο μαθητής μέτριας επίδοσης παρουσίασε ένα ιδιαίτερα παραγωγικό τρόπο σκέψης μέσω της ποικιλίας των απαντήσεων του σε αυτές τις ασκήσεις σε σχέση με τους μαθητές χαμηλής επίδοσης.
650 #7 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name entry element Μαθηματικά
General subdivision Σπουδή και διδασκαλία
-- Συνέδρια
Source of heading or term
9 (RLIN) 25394
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Καταλάνου, Στυλιανή
Relationship asn
9 (RLIN) 24007
710 20 - ADDED ENTRY--CORPORATE NAME
Corporate name or jurisdiction name as entry element Κυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
Relationship pbl
9 (RLIN) 74142
773 0# - HOST ITEM ENTRY
Title 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme Dewey Decimal Classification
Koha item type

Δεν υπάρχουν διαθέσιμα τεκμήρια.