Η χρήση του λογισμικού Dalast σε δραστηριότητες όγκου και αναπτυγμάτων από μαθητές Στ' Δημοτικού /
Σοφοκλέους, Παρασκευή
Η χρήση του λογισμικού Dalast σε δραστηριότητες όγκου και αναπτυγμάτων από μαθητές Στ' Δημοτικού / Παρασκευή Σοφοκλέους, Στυλιανή Καταλάνου. - σ. 381-390 : εικ. ; 24 εκ.
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 289-390).
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τις ικανότητες χειρισμού και επίλυσης ασκήσεων που αναφέρονται στον όγκο και στα αναπτύγματα τριών μαθητών Στ΄ δημοτικού χαμηλής και μέτριας επίδοσης, με τη χρήση των εφαρμογών του λογισμικού τρισδιάστατης γεωμετρίας DALEST: (Κυβοκατασκευές) και (Οριγκάμι), και κατ’ επέκταση να εξεταστεί κατά πόσο προωθείται ο παραγωγικός τρόπος σκέψης μέσω του λογισμικού. Παρατηρήθηκε ότι οι μαθητές μέσω της οπτικοποίησης των δεδομένων της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί έδιναν λανθασμένες απαντήσεις, χρησιμοποιώντας τη στρατηγική <Δοκιμάζω και ελέγχω>. Ακόμα, σε δημιουργικές ασκήσεις ου επιδέχονταν πέραν της μιας λύσης, οι μαθητές βρήκαν περισσότερες λύσεις όταν χρησιμοποίησαν το λογισμικό, ενώ στο χαρτί δεν έδιναν σχεδόν καμία απάντηση. Ειδικότερα, ο μαθητής μέτριας επίδοσης παρουσίασε ένα ιδιαίτερα παραγωγικό τρόπο σκέψης μέσω της ποικιλίας των απαντήσεων του σε αυτές τις ασκήσεις σε σχέση με τους μαθητές χαμηλής επίδοσης.
Μαθηματικά--Σπουδή και διδασκαλία--Συνέδρια
Η χρήση του λογισμικού Dalast σε δραστηριότητες όγκου και αναπτυγμάτων από μαθητές Στ' Δημοτικού / Παρασκευή Σοφοκλέους, Στυλιανή Καταλάνου. - σ. 381-390 : εικ. ; 24 εκ.
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 289-390).
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τις ικανότητες χειρισμού και επίλυσης ασκήσεων που αναφέρονται στον όγκο και στα αναπτύγματα τριών μαθητών Στ΄ δημοτικού χαμηλής και μέτριας επίδοσης, με τη χρήση των εφαρμογών του λογισμικού τρισδιάστατης γεωμετρίας DALEST: (Κυβοκατασκευές) και (Οριγκάμι), και κατ’ επέκταση να εξεταστεί κατά πόσο προωθείται ο παραγωγικός τρόπος σκέψης μέσω του λογισμικού. Παρατηρήθηκε ότι οι μαθητές μέσω της οπτικοποίησης των δεδομένων της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί έδιναν λανθασμένες απαντήσεις, χρησιμοποιώντας τη στρατηγική <Δοκιμάζω και ελέγχω>. Ακόμα, σε δημιουργικές ασκήσεις ου επιδέχονταν πέραν της μιας λύσης, οι μαθητές βρήκαν περισσότερες λύσεις όταν χρησιμοποίησαν το λογισμικό, ενώ στο χαρτί δεν έδιναν σχεδόν καμία απάντηση. Ειδικότερα, ο μαθητής μέτριας επίδοσης παρουσίασε ένα ιδιαίτερα παραγωγικό τρόπο σκέψης μέσω της ποικιλίας των απαντήσεων του σε αυτές τις ασκήσεις σε σχέση με τους μαθητές χαμηλής επίδοσης.
Μαθηματικά--Σπουδή και διδασκαλία--Συνέδρια