Δυσκολίες μαθητών στα συνεχή και διακριτά μοντέλα αναπαράστασης κλασμάτων /
Τράχηλου, Έλενα
Δυσκολίες μαθητών στα συνεχή και διακριτά μοντέλα αναπαράστασης κλασμάτων / Έλενα Τράχηλου, Ζωή Χρίστου, Αθανάσιος Γαγάτσης. - σ. 345-358 : εικ. ; 24 εκ.
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 356-358).
Τα κλάσματα που εισάγονται από την Α΄ τάξη Δημοτικού, είναι μια έννοια που δύσκολα γίνεται κατανοητή από τους μαθητές. ΄Ερευνες έχουν καταλήξει στο ότι η δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στα κλάσματα οφείλονται στην πολυδιάστατη έννοια του κλάσματος, καθώς και στο ότι η γνώση των ακέραιων αριθμών λειτουργεί ως επιστημολογικό εμπόδιο για την ανάπτυξη της έννοιας των κλασματικών αριθμών. Η παρούσα έρευνα στόχευε στον εντοπισμό των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού στα κλάσματα. Με βάση τα αποτελέσματα, εντοπίστηκε ότι οι μαθητές αντιμετωπίζουν τόσο τα συνεχή όσο και τα διακριτά μοντέλα αναπαράστασης κλασμάτων με όμοιο τρόπο, ενώ τις μεγαλύτερες δυσκολίες τις αντιμετώπιζαν στο μοντέλο της αριθμητικής γραμμής.
Κλάσματα--Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης)
Μαθηματικά--Σπουδή και διδασκαλία--Συνέδρια
Δυσκολίες μαθητών στα συνεχή και διακριτά μοντέλα αναπαράστασης κλασμάτων / Έλενα Τράχηλου, Ζωή Χρίστου, Αθανάσιος Γαγάτσης. - σ. 345-358 : εικ. ; 24 εκ.
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 356-358).
Τα κλάσματα που εισάγονται από την Α΄ τάξη Δημοτικού, είναι μια έννοια που δύσκολα γίνεται κατανοητή από τους μαθητές. ΄Ερευνες έχουν καταλήξει στο ότι η δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στα κλάσματα οφείλονται στην πολυδιάστατη έννοια του κλάσματος, καθώς και στο ότι η γνώση των ακέραιων αριθμών λειτουργεί ως επιστημολογικό εμπόδιο για την ανάπτυξη της έννοιας των κλασματικών αριθμών. Η παρούσα έρευνα στόχευε στον εντοπισμό των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού στα κλάσματα. Με βάση τα αποτελέσματα, εντοπίστηκε ότι οι μαθητές αντιμετωπίζουν τόσο τα συνεχή όσο και τα διακριτά μοντέλα αναπαράστασης κλασμάτων με όμοιο τρόπο, ενώ τις μεγαλύτερες δυσκολίες τις αντιμετώπιζαν στο μοντέλο της αριθμητικής γραμμής.
Κλάσματα--Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης)
Μαθηματικά--Σπουδή και διδασκαλία--Συνέδρια