government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Δυσκολίες μαθητών στα συνεχή και διακριτά μοντέλα αναπαράστασης κλασμάτων / Έλενα Τράχηλου, Ζωή Χρίστου, Αθανάσιος Γαγάτσης.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΆρθροΆρθροΠεριγραφή: σ. 345-358 : εικ. ; 24 εκΘέμα(τα): Σε: 10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής ΠαιδείαςΠερίληψη: Τα κλάσματα που εισάγονται από την Α΄ τάξη Δημοτικού, είναι μια έννοια που δύσκολα γίνεται κατανοητή από τους μαθητές. ΄Ερευνες έχουν καταλήξει στο ότι η δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στα κλάσματα οφείλονται στην πολυδιάστατη έννοια του κλάσματος, καθώς και στο ότι η γνώση των ακέραιων αριθμών λειτουργεί ως επιστημολογικό εμπόδιο για την ανάπτυξη της έννοιας των κλασματικών αριθμών. Η παρούσα έρευνα στόχευε στον εντοπισμό των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού στα κλάσματα. Με βάση τα αποτελέσματα, εντοπίστηκε ότι οι μαθητές αντιμετωπίζουν τόσο τα συνεχή όσο και τα διακριτά μοντέλα αναπαράστασης κλασμάτων με όμοιο τρόπο, ενώ τις μεγαλύτερες δυσκολίες τις αντιμετώπιζαν στο μοντέλο της αριθμητικής γραμμής.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Δεν αντιστοιχούν φυσικά τεκμήρια σε αυτήν την εγγραφή

Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 356-358).

Τα κλάσματα που εισάγονται από την Α΄ τάξη Δημοτικού, είναι μια έννοια που δύσκολα γίνεται κατανοητή από τους μαθητές. ΄Ερευνες έχουν καταλήξει στο ότι η δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στα κλάσματα οφείλονται στην πολυδιάστατη έννοια του κλάσματος, καθώς και στο ότι η γνώση των ακέραιων αριθμών λειτουργεί ως επιστημολογικό εμπόδιο για την ανάπτυξη της έννοιας των κλασματικών αριθμών. Η παρούσα έρευνα στόχευε στον εντοπισμό των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού στα κλάσματα. Με βάση τα αποτελέσματα, εντοπίστηκε ότι οι μαθητές αντιμετωπίζουν τόσο τα συνεχή όσο και τα διακριτά μοντέλα αναπαράστασης κλασμάτων με όμοιο τρόπο, ενώ τις μεγαλύτερες δυσκολίες τις αντιμετώπιζαν στο μοντέλο της αριθμητικής γραμμής.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.