000 | 04060nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 96785 | ||
003 | CY-NiELP | ||
005 | 20230713122343.0 | ||
006 | a|||||r|||| 00| 0 | ||
007 | ta | ||
008 | 110810s2009 gr a|||dr|||| 000|1 gre d | ||
020 |
_a9789604613038 _q(σκληρόδ.) |
||
040 |
_aCY-NiELP _bgre _dCY-NiELP _eAACR2 _cCY-NiELP |
||
041 | 1 |
_agre _hspa |
|
082 | 7 |
_223 _a863 |
|
100 | 1 |
_aEgea, Fedra _4aut _9171355 |
|
240 | 1 | 3 |
_aEl faro de Isqueria. _lΕλληνικά |
245 | 1 | 2 |
_aΟ φάρος της Ισκέρια / _cFedra Egea ; μετάφραση Μαρία-Σοφία Μαρκεσίνη. |
260 |
_aΑθήνα : _bΚλειδάριθμος, _c2009. |
||
300 |
_a417 σ. ; _c21 εκ. |
||
490 | 0 |
_aΤα μυστικά της δύναμης ; _v2 |
|
500 | _aΤίτλος πρωτοτύπου: El faro de Isqueria. | ||
520 | _aΗ κατάσταση στο αρχαίο βασίλειο του Βέκιον είναι κρίσιμη. Οι 'Αγριοι εισβολείς κατευθύνονται προς την Αλεσίρ, την πρωτεύουσα, σπέρνοντας στο πέρασμά τους το θάνατο και την καταστροφή. Μέσα στη δίνη αυτής της κρίσιμης κατάστασης, ένας προδότης προσπαθεί να αποκτήσει το Βιβλίο της Δύναμης, τον ανεκτίμητο μυστικό θησαυρό του Βέκιον. Μόνο η τολμηρή Κσαρ Ρόαν, μια νέα με μαγικές δυνάμεις τις οποίες κανείς δεν υποψιάζεται πως έχει, μπορεί να βοηθήσει το βασίλειο να αντιμετωπίσει τον πανίσχυρο εχθρό του. Σήμανε δύο κάποιο μακρινό ρολόι του παλατιού και ακριβώς στην ώρα του, όπως κάθε μέρα, ο δάσκαλος Σκόπο, σύμβουλος της βασίλισσας, μπήκε στη βιβλιοθήκη. Μετά από αρκετά λεπτά εμφανίστηκε ο πρώτος μαθητής, ενώ πέρασαν τουλάχιστον άλλοι είκοσι μέχρι να μαζευτούν όλοι -δηλαδή όλοι όσοι ήθελαν να παρακολουθήσουν το μάθημα, αφού σπανίως η τάξη είχε απαρτία. "Διόρθωσα τις εργασίες σας" ανακοίνωσε ο δάσκαλος. "Εγώ ακόμα δεν έχω τελειώσει τη δική μου" είπε ένας μαθητής, "αύριο όμως θα τη φέρω". "Καλώς, θα την περιμένω οπωσδήποτε αύριο". Η νεαρή κοκκινομάλλα Κσαρ Ρόαν, που παρακολουθούσε κρυφά το μάθημα μέσα από ένα μυστικό πέρασμα, ήξερε πως αυτό δεν ήταν αλήθεια. Και το κακό ήταν ότι και οι υπόλοιποι το ήξεραν. Ακόμα κι αν δεν παρέδιδαν τις εργασίες τους στο δάσκαλο την επόμενη μέρα ή ακόμα κι αν δεν του τις έφερναν ποτέ, δεν θα γινόταν τίποτα απολύτως. Και πράγματι, μόνο η μισή τάξη είχε παραδώσει τις ασκήσεις και ο δάσκαλος δεν διέθετε κανένα ακαδημαϊκό μέσο για να τους υποχρεώσει να το κάνουν... | ||
650 | 4 |
_aΕφηβική λογοτεχνία, Ισπανική _xΜεταφράσεις στα ελληνικά _969805 |
|
650 | 4 |
_aΕφηβικό μυθιστόρημα, Ισπανικό _xΜεταφράσεις στα ελληνικά _9171356 |
|
700 | 1 |
_aΜαρκεσίνη, Μαρία-Σοφία _4trl _9171357 |
|
710 | 2 |
_aΚλειδάριθμος _4pbl _973046 |
|
942 |
_cBK _2ddc _h863 EGE _iT. 2 |
||
970 |
_b2023 _cPanPap |
||
999 |
_c96785 _d96785 |