000 03160cam a2200313 4500
001 95993
003 CY-NiPEI
005 20230221064716.0
007 ta
008 120320s2011 cy da r 000 u gre d
020 _a9789963965038
_q(χαρτόδ.)
040 _aCY-NiUCY
_bgre
_cCY-NiPEI
_dCY-NiPEI
_eAACR2
041 0 _agre
082 7 _223
_a510.712
245 0 0 _aΙκανότητα χρήσης πολλαπλών αναπαραστάσεων, συναρτήσεων και γεωμετρίας:
_bη μετάβαση από το γυμνάσιο στο λύκειο/
_cΑθανάσιος Γαγάτσης ... [κ.ά.]
260 _a[Λευκωσία :
_bΠανεπιστήμιο Κύπρου :
_bΊδρυμα Προώθησης Έρευνας,
_c2011]
300 _avi, 497 σ. :
_bεικ. ;
_c24 εκ.
500 _a"Η συγγραφή του βιβλίου αυτού πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος του Ιδρύματος Προώθησης ΄Ερευνας [Ανθρωπιστικές/Παιδί/0308 (ΒΕ) / 03] με τίτλο «Ικανότητα χρήσης πολλαπλών αναπαραστάσεων, συναρτήσεων και γεωμετρίας: η μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο»". -- Σ. [i].
500 _a"Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Προώθησης ΄Ερευνας" -- Σ.τ.
500 _a"Ανάδοχος Φορέας: Πανεπιστήμιο Κύπρου: Αθανάσιος Γαγάτσης (Συντονιστής έργου), Ελένη Δεληγιάννη, Αννίτα Μονογυιού. Συνεγαζόμενοι Φορείς: Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Ευγένιος Αυγερινός, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Χαράλαμπος Λεμονίδης, Universite Paris Diderot: Alain Kuzniak. Επιστημονικοί Συνεργάτες: Πανεπιστήμιο Κύπρου: Παναγιώτα Καλογήρου, Παρασκευή Μιχαήλ, Ανδρέας Φιλίππου" -- Σ.τ.
500 _a"Το βιβλίο αυτό αποσκοπεί στην αποσαφήνιση ορισμένων δυσκολιών που δημιοιυργούνται στα μαθηματικά κατά τη μετάβασή τους από το Γυμνάσιο στο Λύκειο" -- Οπισθόφ.
504 _aΠεριέχει κατάλογο δημοσιεύσεων που σχετίζονται με το ερευνητικό πρόγραμμα (σ. [469]-472) και βιβλιογραφία (σ. [473]-497).
650 7 _aΜαθηματικά
_xΣπουδή και διδασκαλία
_925387
700 1 _aΓαγάτσης, Αθανάσιος,
_d1950-
_4asn
_9119814
710 2 _aΠανεπιστήμιο Κύπρου
_bΤμήμα Επιστημών της Αγωγής
_4pbl
_927102
710 2 _aΊδρυμα Προώθησης Έρευνας Κύπρου
_4pbl
_9103502
942 _2ddc
_cBK
_h510.712 ΙΚΑ
970 _cAnastasia P.
999 _c95993
_d95993