000 | 03160cam a2200313 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 95993 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20230221064716.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 120320s2011 cy da r 000 u gre d | ||
020 |
_a9789963965038 _q(χαρτόδ.) |
||
040 |
_aCY-NiUCY _bgre _cCY-NiPEI _dCY-NiPEI _eAACR2 |
||
041 | 0 | _agre | |
082 | 7 |
_223 _a510.712 |
|
245 | 0 | 0 |
_aΙκανότητα χρήσης πολλαπλών αναπαραστάσεων, συναρτήσεων και γεωμετρίας: _bη μετάβαση από το γυμνάσιο στο λύκειο/ _cΑθανάσιος Γαγάτσης ... [κ.ά.] |
260 |
_a[Λευκωσία : _bΠανεπιστήμιο Κύπρου : _bΊδρυμα Προώθησης Έρευνας, _c2011] |
||
300 |
_avi, 497 σ. : _bεικ. ; _c24 εκ. |
||
500 | _a"Η συγγραφή του βιβλίου αυτού πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος του Ιδρύματος Προώθησης ΄Ερευνας [Ανθρωπιστικές/Παιδί/0308 (ΒΕ) / 03] με τίτλο «Ικανότητα χρήσης πολλαπλών αναπαραστάσεων, συναρτήσεων και γεωμετρίας: η μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο»". -- Σ. [i]. | ||
500 | _a"Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Προώθησης ΄Ερευνας" -- Σ.τ. | ||
500 | _a"Ανάδοχος Φορέας: Πανεπιστήμιο Κύπρου: Αθανάσιος Γαγάτσης (Συντονιστής έργου), Ελένη Δεληγιάννη, Αννίτα Μονογυιού. Συνεγαζόμενοι Φορείς: Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Ευγένιος Αυγερινός, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Χαράλαμπος Λεμονίδης, Universite Paris Diderot: Alain Kuzniak. Επιστημονικοί Συνεργάτες: Πανεπιστήμιο Κύπρου: Παναγιώτα Καλογήρου, Παρασκευή Μιχαήλ, Ανδρέας Φιλίππου" -- Σ.τ. | ||
500 | _a"Το βιβλίο αυτό αποσκοπεί στην αποσαφήνιση ορισμένων δυσκολιών που δημιοιυργούνται στα μαθηματικά κατά τη μετάβασή τους από το Γυμνάσιο στο Λύκειο" -- Οπισθόφ. | ||
504 | _aΠεριέχει κατάλογο δημοσιεύσεων που σχετίζονται με το ερευνητικό πρόγραμμα (σ. [469]-472) και βιβλιογραφία (σ. [473]-497). | ||
650 | 7 |
_aΜαθηματικά _xΣπουδή και διδασκαλία _925387 |
|
700 | 1 |
_aΓαγάτσης, Αθανάσιος, _d1950- _4asn _9119814 |
|
710 | 2 |
_aΠανεπιστήμιο Κύπρου _bΤμήμα Επιστημών της Αγωγής _4pbl _927102 |
|
710 | 2 |
_aΊδρυμα Προώθησης Έρευνας Κύπρου _4pbl _9103502 |
|
942 |
_2ddc _cBK _h510.712 ΙΚΑ |
||
970 | _cAnastasia P. | ||
999 |
_c95993 _d95993 |