000 | 01022nam a2200241 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 7738 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20240424062659.0 | ||
008 | 160629s1994 gr f ||| |gred | ||
020 |
_a9600208182 _q(χαρτόδ.) |
||
040 |
_bgre _aCY-NiPEI |
||
082 | 7 |
_a370.15 _223 |
|
100 | 1 |
_aΒαρνάβα-Σκούρα, Τζέλα _4aut _920237 |
|
245 | 1 | 0 |
_aΘέματα γνωστικής ανάπτυξης μάθησης και αξιολόγησης : _bμε κείμενα των Ζαν Πιαζέ, Τζέρομ Μπρούνερ / _cΤζέλα Βαρνάβα-Σκούρα. |
250 | _a2η έκδ. | ||
260 |
_aΑθήνα: _bΠαπαζήση, _c1994. |
||
300 |
_a336 σ. ; _c24 εκ. |
||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 329-334). | ||
650 | 4 |
_aCognition in children _93095 |
|
710 | 2 | 0 |
_aΠαπαζήσης _4pbl _9100908 |
911 |
_a033772 _e20160629 _j1994 _n370.15 ΒΑΡ _p1 _q15 _r0 _s0 |
||
942 |
_2ddc _cBK _h370.15 ΒΑΡ |
||
999 |
_c7724 _d7724 |