000 01299nam a2200313 a 4500
001 7125
003 CY-NiPEI
005 20231110095205.0
008 160208s2010 us af f g 001 dengd
020 _a9780415993203
_q(pbk.)
040 _beng
_aCY-NiPEI
082 7 _a371.26
_223
245 1 0 _aHandbook of formative assessment ; edited by Heidi L. Andrade, Gregory J. Cizek.
260 _aNew York:
_aLondon
_bRoutledge,
_c[2010].
300 _axii, 377 p. :
_bill., tables ;
_c25 cm.
500 _aIncludes biographical notes (p. 353-364)
504 _aIncludes bibliographical references.
504 _aIncludes index (p. 365-377).
650 0 _aEducational evaluation
_95179
650 0 _aEducational tests and measurements
_95287
650 0 _aΕκπαίδευση
_xΑξιολόγηση
_968368
650 7 _aΕξετάσεις, Σχολικές
_2
_922521
650 4 _aΟδηγοί
_926641
700 1 _aAndrade, Heidi L.
_4edt
_9474
700 1 _aCizek, Gregory J.
_4edt
_92938
710 2 0 _aRoutledge Taylor & Francis Group
_4pbl
_914958
911 _a049943
_bEKT
_e20160208
_j[2010]
_lpbk.
_n371.26 HAN
_p1
_q15
_r0
_s0
_vAcademic
_w1511179
_x17/12/2015
_y10500
_zΑγορά από Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο
942 _2ddc
_cBK
_h371.26 HAN
999 _c7114
_d7114