000 | 01598nam a2200325 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 7121 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20231117112019.0 | ||
008 | 160208s2009 uk af f 001 engd | ||
020 |
_a9780415476188 _q(pbk.) |
||
040 |
_beng _aCY-NiPEI |
||
082 | 7 |
_a370.1523 _223 |
|
100 | 1 |
_aHattie, John _4aut _97834 |
|
245 | 1 | 0 |
_aVisable learning : _ba synthesis of over 800 meta-analyses relating to achevement / _cJohn A. C. Hattie. |
246 | 1 | 4 |
_aVisable learning : -- a synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement -- the times educational supplement _p"Reveals teaching's Holy Grail" |
260 |
_aLondon: _aNew York _bRoutledge, _c[2009]. |
||
300 |
_aix, 378 p. : _bill., tables ; _c25 cm. |
||
504 | _aIncludes bibliographical references (p. [301]-374). | ||
504 | _aIncludes index (p. [375]-378). | ||
650 | 0 |
_aTeaching _917350 |
|
650 | 0 |
_aTeachers _917230 |
|
650 | 4 |
_aΜάθηση _925402 |
|
650 | 7 |
_aΕκπαιδευτικοί _xΕπιμόρφωση _2 _922041 |
|
650 | 4 |
_aΜαθησιακές ικανότητες _925414 |
|
650 | 0 |
_aLearning _9145976 |
|
710 | 2 | 0 |
_aRoutledge Taylor & Francis Group _4pbl _914958 |
911 |
_a049975 _bEKT _e20160208 _j[2009] _lpbk. _n370.1523 HAT _p1 _q15 _r0 _s0 _vAcademic _w1511179 _x18/12/2015 _y4290 _zΑγορά από Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο |
||
911 |
_a049976 _bEKT _e20160208 _j[2009] _lpbk. _n370.1523 HAT _p1 _q15 _r0 _s0 _vAcademic _w1511179 _x18/12/2015 _y4290 _zΑγορά από Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο |
||
942 |
_2ddc _cBK _h370.1523 HAT |
||
999 |
_c7110 _d7110 |