000 01598nam a2200325 a 4500
001 7121
003 CY-NiPEI
005 20231117112019.0
008 160208s2009 uk af f 001 engd
020 _a9780415476188
_q(pbk.)
040 _beng
_aCY-NiPEI
082 7 _a370.1523
_223
100 1 _aHattie, John
_4aut
_97834
245 1 0 _aVisable learning :
_ba synthesis of over 800 meta-analyses relating to achevement /
_cJohn A. C. Hattie.
246 1 4 _aVisable learning : -- a synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement -- the times educational supplement
_p"Reveals teaching's Holy Grail"
260 _aLondon:
_aNew York
_bRoutledge,
_c[2009].
300 _aix, 378 p. :
_bill., tables ;
_c25 cm.
504 _aIncludes bibliographical references (p. [301]-374).
504 _aIncludes index (p. [375]-378).
650 0 _aTeaching
_917350
650 0 _aTeachers
_917230
650 4 _aΜάθηση
_925402
650 7 _aΕκπαιδευτικοί
_xΕπιμόρφωση
_2
_922041
650 4 _aΜαθησιακές ικανότητες
_925414
650 0 _aLearning
_9145976
710 2 0 _aRoutledge Taylor & Francis Group
_4pbl
_914958
911 _a049975
_bEKT
_e20160208
_j[2009]
_lpbk.
_n370.1523 HAT
_p1
_q15
_r0
_s0
_vAcademic
_w1511179
_x18/12/2015
_y4290
_zΑγορά από Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο
911 _a049976
_bEKT
_e20160208
_j[2009]
_lpbk.
_n370.1523 HAT
_p1
_q15
_r0
_s0
_vAcademic
_w1511179
_x18/12/2015
_y4290
_zΑγορά από Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο
942 _2ddc
_cBK
_h370.1523 HAT
999 _c7110
_d7110