000 01266nam a2200289 a 4500
001 7000
003 CY-NiPEI
005 20210422062808.0
008 160125s2012 uk af f 001 engd
020 _a9780415601139
_q(pbk.)
040 _beng
_aCY-NiPEI
082 7 _a371.3
_223
245 1 0 _aOrchestrating inquiry learning ; Karen Littleton, Eileen Scanlon, Mike Sharples.
260 _aLondon:
_aNew York
_bRoutledge,
_c[2012].
300 _ax, 227 p. :
_bill., photo., tables ;
_c24 cm.
504 _aIncludes bibliographical references.
504 _aIncludes index (p. [214]-227).
650 4 _aΜάθηση
_925402
650 4 _aΕκπαίδευση
_968347
700 1 _aLittleton, Karen
_4edt
_910618
700 1 _aScanlon, Eileen
_4edt
_915221
700 1 _aSharples, Mike
_4edt
_915890
710 2 0 _aRoutledge Taylor & Francis Group
_4pbl
_914958
911 _a049903
_bEKT
_e20160125
_j[2012]
_lpbk.
_n371.3 ORC
_p1
_q15
_r0
_s0
_w1511179
_x14/12/2015
_y4600
_zΑγορά από Ευρωπαίκό Κοινωνικό Ταμείο
911 _a049904
_bEKT
_e20160125
_j[2012]
_lpbk.
_n371.3 ORC
_p1
_q15
_r0
_s0
_w1511179
_x14/12/2015
_y4600
_zΑγορά από Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο
942 _2ddc
_cBK
_h371.3 ORC
999 _c6989
_d6989