000 | 01378nam a2200277 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | TUG | ||
003 | CY-NiDCL | ||
005 | 20231120091630.0 | ||
008 | 080702s2000 cy f ||0 gred | ||
020 |
_a9963090656 _q(χαρτόδ.) |
||
040 |
_bgre _aCY-NiDCL |
||
040 |
_aXX-XxUND _cΓραφείο Τύπου και Πληροφοριών |
||
082 | 7 | _a370.11 | |
100 | 1 |
_aTomlinson, Carol Ann _4aut _9108424 |
|
245 | 1 | 0 |
_aΔιαφοροποίηση της διδασκαλίας σε τάξεις μικτής ικανότητας / _c[Carol Ann Tomlinson] ; [μεάφραση Δέσποινα Μαρτίδου-Φορσιέρ]. |
246 | 1 | 1 | _aHow to differentiate instruction in mixed-ability classrooms |
260 |
_aΛευκωσία: _bΠαιδαγωγικό Ινστιτούτο, _c2000. |
||
300 |
_a115 σ. ; _c21 εκ. |
||
500 | _aΜετάφραση του: "How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms". | ||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 112-115). | ||
650 | 7 |
_aΕκπαίδευση και κοινωνία _2 _9150615 |
|
650 | 7 |
_aΕκπαίδευση _zΚύπρος _2 _921901 |
|
700 | 1 |
_aΜαρτίδου-Φορσιέ, Δέσποινα _4trl _925598 |
|
911 |
_a014934 _e20080702 _j2000 _n370.11 ΤΟΜ _p1 _q21 _r0 _s0 |
||
942 |
_2ddc _cBK _h370.11 ΤΟΜ |
||
999 |
_c63123 _d63123 |