000 | 01451naa a2200265 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 2525 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20210508062641.0 | ||
008 | 130717s2006 gr f gred | ||
040 |
_bgre _aCY-NiPEI |
||
040 |
_aXX-XxUND _cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
||
100 | 1 |
_aΠαππά, Χριστίνα _4aut _927428 |
|
245 | 1 | 3 |
_aΟι προσπάθειες δύο εκπαιδευτικών νε μεταμορφώσουν το κειμενικό είτος της Μεγαλόφωνης Ανάγνωσης σε συνεργασιακό : _bεξέταση των αλλαγών στις διαστάσεις της διαδικασίας και του περιεχομένου κατά το συμμερισμό της εξουσίας : Christine C. Pappas ... [κ.ά.]. |
300 |
_aσ. 203-250 ; _c24 εκ. |
||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 246-250). | ||
650 | 4 |
_aΑνάγνωση _xΒοηθήματα _919670 |
|
650 | 4 |
_aΑνάγνωση _xΣπουδή και διδασκαλία _919678 |
|
650 | 4 |
_aΈρευνα _922673 |
|
700 | 1 |
_aEscobar, Diane _4asn _95773 |
|
700 | 1 |
_aHart, Shannon _4asn _97787 |
|
700 | 1 |
_aHawa, Jones _4asn _97846 |
|
700 | 1 |
_aO'Malley, Dorothy A. _4asn _912781 |
|
773 | 0 | _tΑναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού | |
942 |
_2ddc _cAR |
||
999 |
_c2516 _d2516 |