000 01451naa a2200265 a 4500
001 2525
003 CY-NiPEI
005 20210508062641.0
008 130717s2006 gr f gred
040 _bgre
_aCY-NiPEI
040 _aXX-XxUND
_cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1 _aΠαππά, Χριστίνα
_4aut
_927428
245 1 3 _aΟι προσπάθειες δύο εκπαιδευτικών νε μεταμορφώσουν το κειμενικό είτος της Μεγαλόφωνης Ανάγνωσης σε συνεργασιακό :
_bεξέταση των αλλαγών στις διαστάσεις της διαδικασίας και του περιεχομένου κατά το συμμερισμό της εξουσίας : Christine C. Pappas ... [κ.ά.].
300 _aσ. 203-250 ;
_c24 εκ.
504 _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 246-250).
650 4 _aΑνάγνωση
_xΒοηθήματα
_919670
650 4 _aΑνάγνωση
_xΣπουδή και διδασκαλία
_919678
650 4 _aΈρευνα
_922673
700 1 _aEscobar, Diane
_4asn
_95773
700 1 _aHart, Shannon
_4asn
_97787
700 1 _aHawa, Jones
_4asn
_97846
700 1 _aO'Malley, Dorothy A.
_4asn
_912781
773 0 _tΑναδομώντας τα κειμενικά είδη του σχολικού γραμματισμού
942 _2ddc
_cAR
999 _c2516
_d2516