000 | 01425naa a2200229 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 2101 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20240209113110.0 | ||
008 | 110517s2002 gr f gred | ||
040 |
_bgre _aCY-NiPEI |
||
040 |
_aXX-XxUND _cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
||
100 | 1 |
_aΣπαθάρη - Μπεγλίτη, Ελένη _d1956- _4aut _928594 |
|
245 | 1 | 0 |
_aΜεθοδολογικές αρχές σύνδεσης σχολείου και κοινωνίας μέσω της διαδικασίας σύστασης εκπαιδευτικής σκέψης και σχολικού μουσείου : _bπροετοιμασία του μαθητή στην ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργίας και αξιοποίησής τους στο πλαίσιο ενός ανοικτού στην κοινωνία σχολείου / _cΕλένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη. |
300 |
_aσ. 213-218 ; _c24 εκ. |
||
650 | 4 |
_aΔιδασκαλία σε μουσεία _921417 |
|
650 | 4 |
_aΕξωσχολικό περιβάλλον _922527 |
|
650 | 4 |
_aΚοινωνία και σχολείο _924216 |
|
650 | 7 |
_aΜουσεία _xΕκπαιδευτικές απόψεις _2 _926049 |
|
650 | 4 |
_aΜουσειολογία _926071 |
|
773 | 0 | _tΔιεπιστημονικές προσεγγίσεις στη Μουσειακή Αγωγή | |
942 |
_2ddc _cAR |
||
999 |
_c2092 _d2092 |