000 | 02601naa a2200253 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1916 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20230930062702.0 | ||
008 | 150604s cy u gred | ||
040 |
_bgre _aCY-NiPEI |
||
040 |
_aXX-XxUND _cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
||
100 | 1 |
_aΤράχηλου, Έλενα _4aut _929322 |
|
245 | 1 | 3 |
_aΟι άτυπες στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι μαθητές στον πολλαπλασιασμό / _cΈλενα Τράχηλου, Ζωή Χρίστου, Χαράλαμπος Λεμονίδης. |
300 |
_aσ. 449-462 : _bπίν. ; _c24 εκ. |
||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 461-462). | ||
520 | _aΈχει διαπιστωθεί σε έρευνες ότι οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν και να χρησιμοποιήσουν άτυπες στρατηγικές για την επίλυση έργων πολλαπλασιασμού, προτού διδαχθούν τον κάθετο αλγόριθμο. Η παρούσα έρευνα στοχεύει στον εντοπισμό και την ανάδειξη των άτυπων στρατηγικών που χρησιμοποιούν οι Κύπριοι μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μαθητές χρησιμοποιούν τη στρατηγική της μοντελοποίησης, του ολόκληρου αριθμού, του διασπασμένου αριθμού, ενώ μερικοί εκτελούν τον κάθετο αλγόριθμο. Έχει διαπιστωθεί ότι αρκετά μεγάλο ποσοστό μαθητών χρησιμοποιεί τη διάσταση του αριθμού σε δεκάδες, που είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται στον ιστορικό αλγόριθμο του ελληνικού πολλαπλασιασμού. | ||
650 | 7 |
_aΜαθηματικά _xΣπουδή και διδασκαλία _xΣυνέδρια _2 _925394 |
|
650 | 4 |
_aΠολλαπλασιασμός _927942 |
|
700 | 1 |
_aΛεμονίδης, Χαράλαμπος _4asn _925148 |
|
700 | 1 |
_aΧρίστου, Ζωή _4asn _930262 |
|
710 | 2 | 0 |
_aΚυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.) _4pbl _974142 |
773 | 0 | _t10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας | |
942 |
_2ddc _cAR |
||
999 |
_c1907 _d1907 |