000 02601naa a2200253 a 4500
001 1916
003 CY-NiPEI
005 20230930062702.0
008 150604s cy u gred
040 _bgre
_aCY-NiPEI
040 _aXX-XxUND
_cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1 _aΤράχηλου, Έλενα
_4aut
_929322
245 1 3 _aΟι άτυπες στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι μαθητές στον πολλαπλασιασμό /
_cΈλενα Τράχηλου, Ζωή Χρίστου, Χαράλαμπος Λεμονίδης.
300 _aσ. 449-462 :
_bπίν. ;
_c24 εκ.
504 _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 461-462).
520 _aΈχει διαπιστωθεί σε έρευνες ότι οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν και να χρησιμοποιήσουν άτυπες στρατηγικές για την επίλυση έργων πολλαπλασιασμού, προτού διδαχθούν τον κάθετο αλγόριθμο. Η παρούσα έρευνα στοχεύει στον εντοπισμό και την ανάδειξη των άτυπων στρατηγικών που χρησιμοποιούν οι Κύπριοι μαθητές της Γ΄ τάξης Δημοτικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι μαθητές χρησιμοποιούν τη στρατηγική της μοντελοποίησης, του ολόκληρου αριθμού, του διασπασμένου αριθμού, ενώ μερικοί εκτελούν τον κάθετο αλγόριθμο. Έχει διαπιστωθεί ότι αρκετά μεγάλο ποσοστό μαθητών χρησιμοποιεί τη διάσταση του αριθμού σε δεκάδες, που είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται στον ιστορικό αλγόριθμο του ελληνικού πολλαπλασιασμού.
650 7 _aΜαθηματικά
_xΣπουδή και διδασκαλία
_xΣυνέδρια
_2
_925394
650 4 _aΠολλαπλασιασμός
_927942
700 1 _aΛεμονίδης, Χαράλαμπος
_4asn
_925148
700 1 _aΧρίστου, Ζωή
_4asn
_930262
710 2 0 _aΚυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
_4pbl
_974142
773 0 _t10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 _2ddc
_cAR
999 _c1907
_d1907