000 03214naa a2200229 a 4500
001 1911
003 CY-NiPEI
005 20230930062702.0
008 150604s cy u gred
040 _bgre
_aCY-NiPEI
040 _aXX-XxUND
_cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1 _aΣοφοκλέους, Παρασκευή
_4aut
_928583
245 1 2 _aΗ χρήση του λογισμικού Dalast σε δραστηριότητες όγκου και αναπτυγμάτων από μαθητές Στ' Δημοτικού /
_cΠαρασκευή Σοφοκλέους, Στυλιανή Καταλάνου.
300 _aσ. 381-390 :
_bεικ. ;
_c24 εκ.
504 _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 289-390).
520 _aΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τις ικανότητες χειρισμού και επίλυσης ασκήσεων που αναφέρονται στον όγκο και στα αναπτύγματα τριών μαθητών Στ΄ δημοτικού χαμηλής και μέτριας επίδοσης, με τη χρήση των εφαρμογών του λογισμικού τρισδιάστατης γεωμετρίας DALEST: (Κυβοκατασκευές) και (Οριγκάμι), και κατ’ επέκταση να εξεταστεί κατά πόσο προωθείται ο παραγωγικός τρόπος σκέψης μέσω του λογισμικού. Παρατηρήθηκε ότι οι μαθητές μέσω της οπτικοποίησης των δεδομένων της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί έδιναν λανθασμένες απαντήσεις, χρησιμοποιώντας τη στρατηγική <Δοκιμάζω και ελέγχω>. Ακόμα, σε δημιουργικές ασκήσεις ου επιδέχονταν πέραν της μιας λύσης, οι μαθητές βρήκαν περισσότερες λύσεις όταν χρησιμοποίησαν το λογισμικό, ενώ στο χαρτί δεν έδιναν σχεδόν καμία απάντηση. Ειδικότερα, ο μαθητής μέτριας επίδοσης παρουσίασε ένα ιδιαίτερα παραγωγικό τρόπο σκέψης μέσω της ποικιλίας των απαντήσεων του σε αυτές τις ασκήσεις σε σχέση με τους μαθητές χαμηλής επίδοσης.
650 7 _aΜαθηματικά
_xΣπουδή και διδασκαλία
_xΣυνέδρια
_2
_925394
700 1 _aΚαταλάνου, Στυλιανή
_4asn
_924007
710 2 0 _aΚυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
_4pbl
_974142
773 0 _t10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 _2ddc
_cAR
999 _c1902
_d1902