000 | 03214naa a2200229 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1911 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20230930062702.0 | ||
008 | 150604s cy u gred | ||
040 |
_bgre _aCY-NiPEI |
||
040 |
_aXX-XxUND _cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
||
100 | 1 |
_aΣοφοκλέους, Παρασκευή _4aut _928583 |
|
245 | 1 | 2 |
_aΗ χρήση του λογισμικού Dalast σε δραστηριότητες όγκου και αναπτυγμάτων από μαθητές Στ' Δημοτικού / _cΠαρασκευή Σοφοκλέους, Στυλιανή Καταλάνου. |
300 |
_aσ. 381-390 : _bεικ. ; _c24 εκ. |
||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 289-390). | ||
520 | _aΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει τις ικανότητες χειρισμού και επίλυσης ασκήσεων που αναφέρονται στον όγκο και στα αναπτύγματα τριών μαθητών Στ΄ δημοτικού χαμηλής και μέτριας επίδοσης, με τη χρήση των εφαρμογών του λογισμικού τρισδιάστατης γεωμετρίας DALEST: (Κυβοκατασκευές) και (Οριγκάμι), και κατ’ επέκταση να εξεταστεί κατά πόσο προωθείται ο παραγωγικός τρόπος σκέψης μέσω του λογισμικού. Παρατηρήθηκε ότι οι μαθητές μέσω της οπτικοποίησης των δεδομένων της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί της άσκησης στο λογισμικό, μπορούσαν να επιλύσουν ασκήσεις τις οποίες στο χαρτί έδιναν λανθασμένες απαντήσεις, χρησιμοποιώντας τη στρατηγική <Δοκιμάζω και ελέγχω>. Ακόμα, σε δημιουργικές ασκήσεις ου επιδέχονταν πέραν της μιας λύσης, οι μαθητές βρήκαν περισσότερες λύσεις όταν χρησιμοποίησαν το λογισμικό, ενώ στο χαρτί δεν έδιναν σχεδόν καμία απάντηση. Ειδικότερα, ο μαθητής μέτριας επίδοσης παρουσίασε ένα ιδιαίτερα παραγωγικό τρόπο σκέψης μέσω της ποικιλίας των απαντήσεων του σε αυτές τις ασκήσεις σε σχέση με τους μαθητές χαμηλής επίδοσης. | ||
650 | 7 |
_aΜαθηματικά _xΣπουδή και διδασκαλία _xΣυνέδρια _2 _925394 |
|
700 | 1 |
_aΚαταλάνου, Στυλιανή _4asn _924007 |
|
710 | 2 | 0 |
_aΚυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.) _4pbl _974142 |
773 | 0 | _t10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας | |
942 |
_2ddc _cAR |
||
999 |
_c1902 _d1902 |