000 02968naa a2200265 a 4500
001 1905
003 CY-NiPEI
005 20230930062701.0
008 150604s cy u gred
040 _bgre
_aCY-NiPEI
040 _aXX-XxUND
_cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1 _aΚαβούζη, Ισαβέλλα
_4aut
_923628
245 1 2 _aΗ χρήση αναπαραστάσεων στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων /
_cΙσαβέλλα Καβούζη ...[κ.ά.].
300 _aσ. 299-313 :
_bεικ. ;
_c24 εκ.
504 _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 311-312).
520 _aΣτην παρούσα έρευνα εξετάζεται ο ρόλος των εικονικών αναπαραστάσεων (διακοσμητική και βοηθητική-αναπαραστατική) και ποιο είδος αναπαράστασης χειρίζονται αποτελεσματικότερα οι μαθητές στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 91 παιδιά της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Σε γενικές γραμμές, βρέθηκε ότι οι μαθητές δεν επιλέγουν την κατασκευή εικόνας στην επίλυση λεκτικών προβλημάτων, αλλά κυρίως προτιμούν τη χρήση συμβόλων, κάτι που όπως φάνηκε τους οδήγησε σε επιτυχία σε μεγαλύτερο αριθμό προβλημάτων. Επίσης η δομή του προβλήματος επηρέασε περισσότερο από το είδος της αναπαράστασης, την επίδοση των μαθητών για τις εικόνες, η θετική τους στάση για τις εικόνες δε συνδέθηκε με την επιτυχία σε κάποιο από τα προβλήματα, κάτι που φανερώνει ότι η προτίμησή τους δε δηλώθηκε με κριτήριο το βαθμό ενίσχυσης της κατανόησης του προβλήματος.
650 4 _aΚλάσματα
_xΣπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης)
_924181
650 7 _aΜαθηματικά
_xΣπουδή και διδασκαλία
_xΣυνέδρια
_2
_925394
700 1 _aΜιχαήλ, Άγγελος
_4asn
_925881
700 1 _aΞενοφώντος, Πετρούλα
_4asn
_926620
700 1 _aΓαγάτσης, Αθανάσιος,
_d1950-
_4asn
_9119814
710 2 0 _aΚυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
_4pbl
_974142
773 0 _t10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 _2ddc
_cAR
999 _c1896
_d1896