000 | 02968naa a2200265 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1905 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20230930062701.0 | ||
008 | 150604s cy u gred | ||
040 |
_bgre _aCY-NiPEI |
||
040 |
_aXX-XxUND _cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
||
100 | 1 |
_aΚαβούζη, Ισαβέλλα _4aut _923628 |
|
245 | 1 | 2 |
_aΗ χρήση αναπαραστάσεων στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων / _cΙσαβέλλα Καβούζη ...[κ.ά.]. |
300 |
_aσ. 299-313 : _bεικ. ; _c24 εκ. |
||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 311-312). | ||
520 | _aΣτην παρούσα έρευνα εξετάζεται ο ρόλος των εικονικών αναπαραστάσεων (διακοσμητική και βοηθητική-αναπαραστατική) και ποιο είδος αναπαράστασης χειρίζονται αποτελεσματικότερα οι μαθητές στην επίλυση προβλημάτων διαίρεσης κλασμάτων. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 91 παιδιά της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Σε γενικές γραμμές, βρέθηκε ότι οι μαθητές δεν επιλέγουν την κατασκευή εικόνας στην επίλυση λεκτικών προβλημάτων, αλλά κυρίως προτιμούν τη χρήση συμβόλων, κάτι που όπως φάνηκε τους οδήγησε σε επιτυχία σε μεγαλύτερο αριθμό προβλημάτων. Επίσης η δομή του προβλήματος επηρέασε περισσότερο από το είδος της αναπαράστασης, την επίδοση των μαθητών για τις εικόνες, η θετική τους στάση για τις εικόνες δε συνδέθηκε με την επιτυχία σε κάποιο από τα προβλήματα, κάτι που φανερώνει ότι η προτίμησή τους δε δηλώθηκε με κριτήριο το βαθμό ενίσχυσης της κατανόησης του προβλήματος. | ||
650 | 4 |
_aΚλάσματα _xΣπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης) _924181 |
|
650 | 7 |
_aΜαθηματικά _xΣπουδή και διδασκαλία _xΣυνέδρια _2 _925394 |
|
700 | 1 |
_aΜιχαήλ, Άγγελος _4asn _925881 |
|
700 | 1 |
_aΞενοφώντος, Πετρούλα _4asn _926620 |
|
700 | 1 |
_aΓαγάτσης, Αθανάσιος, _d1950- _4asn _9119814 |
|
710 | 2 | 0 |
_aΚυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.) _4pbl _974142 |
773 | 0 | _t10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας | |
942 |
_2ddc _cAR |
||
999 |
_c1896 _d1896 |