000 02001naa a2200241 a 4500
001 1892
003 CY-NiPEI
005 20230930062701.0
008 150604s cy u gred
040 _bgre
_aCY-NiPEI
040 _aXX-XxUND
_cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1 _aΔαλιέρη-Κολυβά, Ελισάβετ
_4aut
_921083
245 1 0 _aΣχόλια για ένα σχέδιο μαθήματος στην παραβολή με βάση αποτελέσματα ερευνών της διδακτικής των μαθηματικών /
_cΕλισάβετ Δαλιεράκη-Κολυβά, Αθανάσιος Γαγάτσης, Νίκος Γιασουμή.
300 _aσ. 107-121 :
_bεικ., πίν. ;
_c24 εκ.
504 _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 107-121).
520 _aΣτην εργασία αυτή σχολιάζεται ένα φύλλο εργασίας ενός κλασικού σχεδίου μαθήματος για την παρουσίαση της παραβολής στην πρώτη Λυκείου στην Κύπρο το 2004 στα πλαίσια της προ-υπηρεσιακής επιμόρφωσης των καθηγητών των μαθηματικών. Τα σχόλια βασίζονται σε ερευνητικά αποτελέσματα για το ρόλο των αναπαραστάσεων στην κατανόηση και τη μάθηση των μαθηματικών εννοιών.
650 7 _aΜαθηματικά
_xΣπουδή και διδασκαλία
_xΣυνέδρια
_2
_925394
700 1 _aΓισουμής, Νίκος
_4asn
_920825
700 1 _aΓαγάτσης, Αθανάσιος,
_d1950-
_4asn
_9119814
710 2 0 _aΚυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
_4pbl
_974142
773 0 _t10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 _2ddc
_cAR
999 _c1883
_d1883