000 03294naa a2200253 a 4500
001 1891
003 CY-NiPEI
005 20230930062700.0
008 150604s cy u gred
040 _bgre
_aCY-NiPEI
040 _aXX-XxUND
_cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1 _aΝικολαϊδου-Μουσουλίδου, Μαριλένα
_4aut
_926507
245 1 2 _aΗ διδασκαλία της συνάρτησης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο :
_bμετάβαση από την ευθεία στην καμπύλη /
_cΜαριλένα Νικολαϊδου-Μουσουλίδου, Έλενα Χατζηγεωργίου, Αθανάσιος Γαγάτσης.
300 _aσ. 91-106 ;
_c24 εκ.
300 _aεικ.
504 _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 105-106).
520 _aΗ παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών της Α΄ Λυκείου σε προ-συναρτησιακές έννοιες και την ικανότητά τους να τις αναδιοργανώσουν και να τις προσαρμόσουν μέσα από το πλαίσιο της ευθείας στο πλαίσιο της καμπύλης. Εξήντα πέντε μαθητές κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα δοκίμιο το οποίο περιλάμβανε έντεκα έργα διερεύνησης των υπαρχόντων σχημάτων των μαθητών σε προ-συναρτησιακές έννοιες, αξιολόγησης της λειτουργικής κατανόησης της συνάρτησης της ευθείας και διερεύνησης της ικανότητας τους να εφαρμόζουν αναστοχαστική αφαίρεση στα ήδη υπάρχοντα σχήματα που έχουν για την έννοια της ευθείας και να τα προσαρμόζουν σε ένα νέο πλαίσιο γνώσης της έννοιας της καμπύλης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές κατέχουν ένα εύρος προ-συναρτησιακών γνώσεων, μπορούν να διαβάζουν δεδομένα από γραφήματα και να κάνουν μεταφράσεις μεταξύ διαφορετικών αναπαραστάσεων συναρτήσεων αλλά δεν έχουν εννοιολογική κατανόηση της έννοιας της ευθείας, με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στην έννοια της καμπύλης.
650 7 _aΜαθηματικά
_xΣπουδή και διδασκαλία
_xΣυνέδρια
_2
_925394
700 1 _aΧατζηγεωργίου, Έλενα
_4asn
_929991
700 1 _aΓαγάτσης, Αθανάσιος,
_d1950-
_4asn
_9119814
710 2 0 _aΚυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.)
_4pbl
_974142
773 0 _t10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας
942 _2ddc
_cAR
999 _c1882
_d1882