000 | 03294naa a2200253 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1891 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20230930062700.0 | ||
008 | 150604s cy u gred | ||
040 |
_bgre _aCY-NiPEI |
||
040 |
_aXX-XxUND _cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
||
100 | 1 |
_aΝικολαϊδου-Μουσουλίδου, Μαριλένα _4aut _926507 |
|
245 | 1 | 2 |
_aΗ διδασκαλία της συνάρτησης στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο : _bμετάβαση από την ευθεία στην καμπύλη / _cΜαριλένα Νικολαϊδου-Μουσουλίδου, Έλενα Χατζηγεωργίου, Αθανάσιος Γαγάτσης. |
300 |
_aσ. 91-106 ; _c24 εκ. |
||
300 | _aεικ. | ||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 105-106). | ||
520 | _aΗ παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη διερεύνηση των γνώσεων των μαθητών της Α΄ Λυκείου σε προ-συναρτησιακές έννοιες και την ικανότητά τους να τις αναδιοργανώσουν και να τις προσαρμόσουν μέσα από το πλαίσιο της ευθείας στο πλαίσιο της καμπύλης. Εξήντα πέντε μαθητές κλήθηκαν να συμπληρώσουν ένα δοκίμιο το οποίο περιλάμβανε έντεκα έργα διερεύνησης των υπαρχόντων σχημάτων των μαθητών σε προ-συναρτησιακές έννοιες, αξιολόγησης της λειτουργικής κατανόησης της συνάρτησης της ευθείας και διερεύνησης της ικανότητας τους να εφαρμόζουν αναστοχαστική αφαίρεση στα ήδη υπάρχοντα σχήματα που έχουν για την έννοια της ευθείας και να τα προσαρμόζουν σε ένα νέο πλαίσιο γνώσης της έννοιας της καμπύλης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι μαθητές κατέχουν ένα εύρος προ-συναρτησιακών γνώσεων, μπορούν να διαβάζουν δεδομένα από γραφήματα και να κάνουν μεταφράσεις μεταξύ διαφορετικών αναπαραστάσεων συναρτήσεων αλλά δεν έχουν εννοιολογική κατανόηση της έννοιας της ευθείας, με αποτέλεσμα να αποτυγχάνουν να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στην έννοια της καμπύλης. | ||
650 | 7 |
_aΜαθηματικά _xΣπουδή και διδασκαλία _xΣυνέδρια _2 _925394 |
|
700 | 1 |
_aΧατζηγεωργίου, Έλενα _4asn _929991 |
|
700 | 1 |
_aΓαγάτσης, Αθανάσιος, _d1950- _4asn _9119814 |
|
710 | 2 | 0 |
_aΚυπριακή Μαθηματική Εταιρεία (ΚΥ.Μ.Ε.) _4pbl _974142 |
773 | 0 | _t10ο Παγκύπριο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας | |
942 |
_2ddc _cAR |
||
999 |
_c1882 _d1882 |