000 02848naa a2200229 a 4500
001 1787
003 CY-NiPEI
005 20210422092001.0
008 101227s2010 cy f gred
040 _bgre
_aCY-NiPEI
040 _aXX-XxUND
_cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
100 1 _aΚωνσταντινίδης, Άδωνις
_4aut
_924948
245 1 4 _aΈνα όραμα για το σχολείο του μέλλοντος /
_cΆδωνις Κωνσταντινίδης.
300 _aσ. 251-255 ;
_c24 εκ.
520 _aΟι μεγάλες αλλαγές που έγιναν και γίνονται στην κοινωνία επηρεάζουν όπως είναι φυσικό και την εκπαίδευση, η οποία αναμένεται ότι θα συμπορευτεί με τις αλλαγές αλλά και θα προσαρμοστεί, για να επιτελέσει το έργο της. Οι διαδικασίες και το περιεχόμενο της εκπαίδυσης καθώς και ο ρόλος των εκπαιδευτικών στα πλαίσια αυτά θα επαναπροσδιοριστούν, για να λειτουργούν αποτελεσματικά στην κοινωνία των Πληροφοριών και της Γνώσης. Δημιουργείται έτσι για την εκπαίδευση η ανάγκη ενός οράματος, που όχι μόνο θα προσδιορίζει τους στόχους σε καθορισμένα χρονικά όρια, αλλά θα είναι και συμπορευτής και συνομιλητής στην πορεία για επίτευξη των στόχων. Στην πορεία αυτή το σχολείο του μέλλοντος αναπτύσσοντας την κριτική σκέψη και τις αναγκαίες δεξιότητες διαχείρισης των πληροφοριών και των γνώσεων, χωρίς να παραλείπει την καλαισθητική και ανθρωπιστική πλευρά της αγωγής, θα προσφέρει στην κοινωνία πολίτες με "κοινή γλώσσα" και εσωτερική καλλιέργεια που θα προάγουν την κοινωνική συνοχή και θα οικοδομούν την ανέλιξη της κοινωνίας.
600 1 4 _aΚουτσάκος, Γιάννης
_d1925-2009
_xΤιμητικός τόμος
_924556
650 0 _aΕκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις
_921971
650 4 _aΕκπαίδευση
_968347
710 2 0 _aΕκπαιδευτικός Όμιλος Κύπρου
_4pbl
_9109883
773 0 _tΤιμητικός τόμος Γιάννη Κουτσάκου
942 _2ddc
_cAR
999 _c1778
_d1778