000 | 02973naa a2200253 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1772 | ||
003 | CY-NiPEI | ||
005 | 20240305062645.0 | ||
008 | 101216s2010 cy f gred | ||
040 |
_bgre _aCY-NiPEI |
||
040 |
_aXX-XxUND _cΒιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου |
||
100 | 1 |
_aΟρφανίδης, Νίκος, _d1949- _4aut _979549 |
|
245 | 1 | 0 |
_aΕισαγωγικά στον φιλοσοφικό λόγο του Ιωάννη Γ. Κουτσάκου / _cΝίκος Ορφανίδης. |
300 |
_aσ. 49-59 ; _c24 εκ. |
||
504 | _aΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | ||
520 | _aΑν είναι κάτι που καθορίζει, προσδιορίζει και χαρακτηρίζει τη φιλοσοφική πορεία του Ιωάννη Γ. Κουτσάκου, από την αρχή της φιλοσοφικής του κατάθεσης, μέχρι το τέλος, όπως τη συνοψίζει με το έργο του Φαινομενολογικές και Οντολογικές μελέτες για τη Ζωή και το Πνεύμα, Λευκωσία 2008, είναι η εμμονή του στη αρχαία Οντολογία και Μεταφυσική, αλλά και στη νεότερη ευρωπαϊκή οντολογική πρόταση και τον τρόπο της Φαινομενολογίας. Ελληνική, λοιπόν, Οντολογία, κατά τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη και την Ευρωπαϊκή Οντολογία και φαινομενολογία, κατά τον Hengel και τον Husserl, συνιστούν τους άξονες και τον τρόπο της Φιλοσοφίας του Ιωάννη Γ. Κουτσάκου. Και όχι μόνο αυτοί. Γιατί ο Ιωάννης Γ. Κουτσάκος είχε μιαν εκπληκτική πρόσβαση στον τόπο της Φιλοσοφίας, με βαθειά κατάρτιση και συνεχή ενημέρωση. Με ένα τρόπο άμεσο. Απαλό και διαυγή. Με ένα λόγο, όπως αρμόζει να είναι ο λόγος της Φιλοσοφίας. Και με ύφος εξόχως φιλοσοφικό. Αυτό της πραότητος. Της αποδοχής της ετερότητος. Της διαφορετικής πρότασης. | ||
600 | 1 | 4 |
_aΑριστοτέλης _d384-322 π.Χ. _919991 |
600 | 1 | 4 |
_aΚουτσάκος- Γιάννης _d1925-2009 _xΤιμητικός τόμος _924556 |
600 | 0 | 0 |
_aΠλάτων _d427-347 π.Χ. _xΕρμηνεία και κριτική _981508 |
650 | 7 |
_aΦιλοσοφία, Αρχαία Ελληνική _2 _929693 |
|
710 | 2 | 0 |
_aΕκπαιδευτικός Όμιλος Κύπρου _4pbl _9109883 |
773 | 0 | _tΤιμητικός τόμος Γιάννη Κουτσάκου | |
942 |
_2ddc _cAR |
||
999 |
_c1763 _d1763 |