Σχόλια για ένα σχέδιο μαθήματος στην παραβολή με βάση αποτελέσματα ερευνών της διδακτικής των μαθηματικών /
Ελισάβετ Δαλιεράκη-Κολυβά, Αθανάσιος Γαγάτσης, Νίκος Γιασουμή.
- σ. 107-121 : εικ., πίν. ; 24 εκ.
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. 107-121).
Στην εργασία αυτή σχολιάζεται ένα φύλλο εργασίας ενός κλασικού σχεδίου μαθήματος για την παρουσίαση της παραβολής στην πρώτη Λυκείου στην Κύπρο το 2004 στα πλαίσια της προ-υπηρεσιακής επιμόρφωσης των καθηγητών των μαθηματικών. Τα σχόλια βασίζονται σε ερευνητικά αποτελέσματα για το ρόλο των αναπαραστάσεων στην κατανόηση και τη μάθηση των μαθηματικών εννοιών.