government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Ελα να γράψουμε ! : ανάπτυξη γραπτής γλώσσας για κωφά παιδιά : για το μαθητή.

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: [Αθήνα] : Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων, [1992]-[1993].Περιγραφή: τ. : εικ. ; 27 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 23 485
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Γραμμοκώδικας
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Main 485 ΕΛΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Τ. 6 Διαθέσιμο PEI00042203
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Main 485 ΕΛΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Τ. 3 Διαθέσιμο PEI00042202
Περιήγηση Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library στο ράφι, Συλλογή: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού (Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου
Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου
480.0712 ΣΤΑ Τα αρχαία ελληνικά στη μέση εκπαίδευση της Κύπρου : 1976-2000 : από τη θεωρία στην πράξη / 480.09 MON Greeks and Latins in renaissance Italy : studies on humanism and philosophy in the 15th century / 483 ΠΕΛ Λεξικό Περιφράσεων Φράσεων και Εκφράσεων της Αρχαίας Ελληνικής : ειδική σημασία : ουσιαστικών, επιθέτων και μετοχών / 485 ΕΛΑ Ελα να γράψουμε ! : ανάπτυξη γραπτής γλώσσας για κωφά παιδιά : για το μαθητή. 485 ΕΛΑ Ελα να γράψουμε ! : ανάπτυξη γραπτής γλώσσας για κωφά παιδιά : για το μαθητή. 487.1 MEI A selection of Greek historical inscriptions to the end of the fifth century B.C. / 488.24071 MEY Neai Odoi : manuel de grec pour la deuxième année du degré d’observation /

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.