government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Policy and practice in initial teacher training / Elwyn Thomas...[et.al.]

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Σειρά: Quality in basic educationΛεπτομέρειες δημοσίευσης: [London] : Commonwealth Secretariat, [1993].Περιγραφή: 73 p. ; 29 cmΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 23 370.711
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Γραμμοκώδικας
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Main 370.711 POL (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο PEI00034261
Περιήγηση Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library στο ράφι, Συλλογή: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού (Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου
Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου Μη διαθέσιμη εικόνα εξωφύλλου
370.711 INT In-service training for primary teachers : research in comparative education. 370.711 MOO The good teacher dominant discourses in teaching and teacher education / 370.711 POL Policy, practice and readiness to teach primary and secondary mathematics in 17 countries : findings from the IEA teacher education and development study in mathematics (TEDS-M) / 370.711 POL Policy and practice in initial teacher training / 370.711 TEA The teacher education and development study in mathematics (TEDS-M) : policy, practice and readiness to teach primary and secondary mathematics in 17 countries : technical report / 370.711 TEA Teacher education and development study in mathematics (TEDS-M) : policy, practice and readiness to teach primary and secondary mathematics : conceptual framework / 370.711 TED TEDS-M encyclopedia : a guide to teacher education context, structure and quality assurance in 17 countries : findings from the IEA teacher education and development study in mathematics (TEDS-M) /

Inccludes bibliography.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.