government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Higher education governance between democratic culture, academic aspirations and market forces / editors Jurgen Kohler and Josef Huber.

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Strasbourg: Council of Europe, 2007. Περιγραφή: 221p. : 25cmΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 378.4 22
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Υπουργείου Εξωτερικών = Ministry of Foreign Affairs Library 378.4 KOH (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο MFA00006770
Browsing Βιβλιοθήκη Υπουργείου Εξωτερικών = Ministry of Foreign Affairs Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
370.21/ΚΥΠ Στατιστικές της εκπαίδευσης 2007/2008 : Statistics of education / 378.4 BER The university as res publica : Higher education governance, student participation and the universtiy as a site of citizenship / 378.4 HUB Higher education and democratic culture : Citizenship, human rights and civic responsibility / 378.4 KOH Higher education governance between democratic culture, academic aspirations and market forces / 378.4 SAN The heritage of European universities / 378.4 WEB Public responsibility for higher education and research / 379.26 ODI Toledo guiding principles on teaching about religions and beliefs in public schools : prepared by the ODIHR advisory council of experts on freedom of religion or belief /

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.