Learning to cooperate, cooperating to learn.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: New York: Plenum Press, 1985. Περιγραφή: 472 p. ; 24 cmISBN:- 0306417723
- 371.102 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.102 LEA (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00029526 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
371.102 LAM How students learn : reforming schools through learner-centered education / | 371.102 LAN Teaching as a profession : an essay in the philosophy of education / | 371.102 LAS Instructional Models : Strategies for teaching in a diverse society / | 371.102 LEA Learning to cooperate, cooperating to learn. | 371.102 LEE Survive teaching / | 371.102 LIN Teaching students to teach themselves / | 371.102 LIN Teaching students to teach themselves / |
Includes index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.