government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Critical reflections on teacher education : why future teachers need educational philosophy / Howard Woodhouse.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: New York : Routledge, 2023.Περιγραφή: xi, 139 p. ; 23 cmISBN:
  • 9780367714055
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.711 23
Περίληψη: "Critical Reflections on Teacher Education argues that educational philosophy can improve the quality of teacher education programs in Canada, the United States, and the United Kingdom. The book documents the ways in which the market model of education propagated by governments and outside agencies hastens the decline of philosophy of education and turns teachers into technicians in hierarchical school systems. A grounding in educational philosophy, however, enables future teachers to make informed and qualified judgements defining their professional lives. In a clear and accessible style, Howard Woodhouse uses a combination of reasoned argument and narrative to show that educational philosophy, together with Indigenous knowledge systems, forms the basis of a climate change education capable of educating students about the central issue of our time"-- Provided by publisher.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Αστυνομικής Ακαδημίας Κύπρου = Cyprus Police Academy Library Main 370.711 WOO (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μονο για εσωτερικό δανεισμό CPA00014208
Browsing Βιβλιοθήκη Αστυνομικής Ακαδημίας Κύπρου = Cyprus Police Academy Library shelves, Collection: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
370.2 JIN Effect of problem based learning with metacognitive scaffolding on achievement in sociology, problem solving ability and social skills among students / 370.3028 ΑΜΠ δημιουργικη διδασκαλια και μαθηση : η ανατομια της σκεψης. 370.71 ΕΚΠ Εκπαίδευση & επιμόρφωση εκπαιδευτικών / 370.711 WOO Critical reflections on teacher education : why future teachers need educational philosophy / 370.711 ΚΑΤ Εκπαίδευση εκπαιδευτών : για να κάνετε επιτυχημένες παρουσιάσεις-ομιλίες : γιανα οργανώσετε σωστά μια εκπαιδευτική μονάδα / 370.711 ΚΑΤ Εκπαίδευση εκπαιδευτών : για να κάνετε επιτυχημένες παρουσιάσεις-ομιλίες : γιανα οργανώσετε σωστά μια εκπαιδευτική μονάδα / 370.711 ΚΑΤ Εκπαίδευση εκπαιδευτών : για να κάνετε επιτυχημένες παρουσιάσεις-ομιλίες : γιανα οργανώσετε σωστά μια εκπαιδευτική μονάδα /

Includes bibliographical references and index.

"Critical Reflections on Teacher Education argues that educational philosophy can improve the quality of teacher education programs in Canada, the United States, and the United Kingdom. The book documents the ways in which the market model of education propagated by governments and outside agencies hastens the decline of philosophy of education and turns teachers into technicians in hierarchical school systems. A grounding in educational philosophy, however, enables future teachers to make informed and qualified judgements defining their professional lives. In a clear and accessible style, Howard Woodhouse uses a combination of reasoned argument and narrative to show that educational philosophy, together with Indigenous knowledge systems, forms the basis of a climate change education capable of educating students about the central issue of our time"-- Provided by publisher.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.