government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Promoting consumer education : trends, policies and good practices / Organisation for Economic Co-operation and Development. Committee on Consumer Policy ; Yuko Ueno ; Magdalena Olczak.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Paris : OECD, 2009.Περιγραφή: 189 p. : boxes; ill.; tables, 23 cmISBN:
  • 9789264060081
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 381.33 23
Πηγές στο διαδίκτυο:Περίληψη: Consumers today are challenged by growing amounts of information and wider choices of products, requiring them to develop skills and knowledge for making good choices in complex markets. This publication examines the approaches that governments use to promote consumer education in OECD and some non-OECD countries, highlighting the policies and measures that have been particularly effective. It also analyzes recent trends, the role of stakeholders, steps being taken to evaluate the effectiveness of current programs and the principal challenges.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Main 381.33 PRO (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο PEI00047138

Also available in French under the title: La promotion de lʹe?ducation des consommateurs. Tendances, politiques et bonnes pratiques.

Includes bibliographical references and index.

Consumers today are challenged by growing amounts of information and wider choices of products, requiring them to develop skills and knowledge for making good choices in complex markets. This publication examines the approaches that governments use to promote consumer education in OECD and some non-OECD countries, highlighting the policies and measures that have been particularly effective. It also analyzes recent trends, the role of stakeholders, steps being taken to evaluate the effectiveness of current programs and the principal challenges.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.