government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Η τεχνολογία ; Κασιαρού Ευανθία, Παπαγιαννη Παρασκευή, Παπαδακη Σταυρούλα...[κ.α].

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΣειρά: ; 4Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, [2006]. Περιγραφή: 115 σ. ; 24 εκISBN:
  • 9608313368
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.36 22
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Αριθμός αντιτύπου Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.36 ΤΕΧ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) 4 Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00044443
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
371.36 ΠΑΡ Το αναπτυξιακό πρόγραμμα έρευνας : (research project) / 371.36 ΠΑΡ Το αναπτυξιακό πρόγραμμα έρευνας : (research project) / 371.36 ΠΕΡ European language label 2005 : προώθηση πολυγλωσσισμού μέσα από τη διαθεματική δυναμική της γλώσσας/ 371.36 ΤΕΧ Η τεχνολογία ; Κασιαρού Ευανθία, Παπαγιαννη Παρασκευή, Παπαδακη Σταυρούλα...[κ.α]. 371.36 ΧΑΡ Η διαφορική επίδραση της συνεργατικής και ατομικής μάθησης στη σχολική επίδοση / 371.36 ΧΑΡ Η διαφορική επίδραση της συνεργατικής και ατομικής μάθησης στη σχολική επίδοση / 371.36 ΧΑΡ Η διαφορική επίδραση της συνεργατικής και ατομικής μάθησης στη σχολική επίδοση /

Βιβλιογραφία: σ. 113-115.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.