Disciplinary literacy and Gamified learning in elementary classrooms : questing through time and space / Leslie Haas, Michelle Metzger, Jill T. Tussey.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Σειρά: Springer texts in educationΛεπτομέρειες δημοσίευσης: [USA] : Springer, 2021.ISBN:- 9783030803483
- 23 372.6
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 372.6 HAA (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | PEI00054274 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves, Collection: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.