government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Affect and the rise of right-wing populism : pedagogies for the renewal of democratic education / Michalinos Zembylas.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Cambridge : Cambridge University Press, 20221.Περιγραφή: x, 249 p. ; 23 cmΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 370.1534 23
Περιεχόμενα:
The politics of shame in the age of Trump -- 'Trump pedagogy' and the affective modes of right-wing populism -- The affective grounding of post-truth claims -- The (un)making of microfascism in schools and classrooms -- Affirmative critique as a response to post-truth claims -- Agonistic emotions/affects to counter far right rhetoric -- Reinvigorating the affective atmospheres of democratic education -- Nurturing political emotions in the classroom -- Towards shared responsibility without invoking collective guilt -- Re-visioning the sentimental in pedagogical discourse and practice -- For anti-complicity pedagogy.
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Main 370.1534 ZEM (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο PEI00053651

Includes bibliographical references and index.

The politics of shame in the age of Trump -- 'Trump pedagogy' and the affective modes of right-wing populism -- The affective grounding of post-truth claims -- The (un)making of microfascism in schools and classrooms -- Affirmative critique as a response to post-truth claims -- Agonistic emotions/affects to counter far right rhetoric -- Reinvigorating the affective atmospheres of democratic education -- Nurturing political emotions in the classroom -- Towards shared responsibility without invoking collective guilt -- Re-visioning the sentimental in pedagogical discourse and practice -- For anti-complicity pedagogy.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.