government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Ικανότητα χρήσης πολλαπλών αναπαραστάσεων, συναρτήσεων και γεωμετρίας: η μετάβαση από το γυμνάσιο στο λύκειο/ Αθανάσιος Γαγάτσης ... [κ.ά.]

Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: [Λευκωσία : Πανεπιστήμιο Κύπρου : Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας, 2011]Περιγραφή: vi, 497 σ. : εικ. ; 24 εκISBN:
  • 9789963965038
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 23 510.712
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Γραμμοκώδικας
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Main 510.712 ΙΚΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο PEI00049528

"Η συγγραφή του βιβλίου αυτού πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος του Ιδρύματος Προώθησης ΄Ερευνας [Ανθρωπιστικές/Παιδί/0308 (ΒΕ) / 03] με τίτλο «Ικανότητα χρήσης πολλαπλών αναπαραστάσεων, συναρτήσεων και γεωμετρίας: η μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο»". -- Σ. [i].

"Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Προώθησης ΄Ερευνας" -- Σ.τ.

"Ανάδοχος Φορέας: Πανεπιστήμιο Κύπρου: Αθανάσιος Γαγάτσης (Συντονιστής έργου), Ελένη Δεληγιάννη, Αννίτα Μονογυιού. Συνεγαζόμενοι Φορείς: Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Ευγένιος Αυγερινός, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Χαράλαμπος Λεμονίδης, Universite Paris Diderot: Alain Kuzniak. Επιστημονικοί Συνεργάτες: Πανεπιστήμιο Κύπρου: Παναγιώτα Καλογήρου, Παρασκευή Μιχαήλ, Ανδρέας Φιλίππου" -- Σ.τ.

"Το βιβλίο αυτό αποσκοπεί στην αποσαφήνιση ορισμένων δυσκολιών που δημιοιυργούνται στα μαθηματικά κατά τη μετάβασή τους από το Γυμνάσιο στο Λύκειο" -- Οπισθόφ.

Περιέχει κατάλογο δημοσιεύσεων που σχετίζονται με το ερευνητικό πρόγραμμα (σ. [469]-472) και βιβλιογραφία (σ. [473]-497).

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.