government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Attitudes and interests in education / by K. M. Evans.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: London: Routledge & Kegan Paul, 1965. Περιγραφή: viii, 168 p. ; 19 cmΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.81 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.81 EVA (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00023835
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
371.8019 ΙΣΤ Το ιστορικόν του μαθητού μου : δια τους εκπαιδευτικούς μας ; επιμελεία Αρ. Α. Ασπιώτη. 371.8019 ΙΣΤ Το ιστορικόν του μαθητού μου : δια τους εκπαιδευτικούς μας ; επιμελεία Αρ. Α. Ασπιώτη. 371.8019 ΙΣΤ Το ιστορικόν του μαθητού μου : δια τους εκπαιδευτικούς μας ; επιμελεία Αρ. Α. Ασπιώτη. 371.81 EVA Attitudes and interests in education / 371.81 MAN Disruptive pupil management ; edited by Delwyn P. Tattum. 371.82 INT Intercultural education : concept, context, curriculum practice ; edited by Crispin Jones and Keith Kimberly. 371.82 ΛΕΖ Η στάση των εφήβων ελληνοποντίων παλλιννοστούντων ομογενών από την πρώην Σοβιετική 'Ενωση απέναντι στην Ελληνική Γλώσσα /

Includes bibliography: p. 145-161 and index.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.