Interaction in human development / edited by Marc H. Bornstein, Jerome S. Bruner.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Σειρά: Crosscurrents in contemporary psychologyΛεπτομέρειες δημοσίευσης: [New York] : Psychology Press, [2009].Περιγραφή: xv, 306 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 0805800352
- 23 155.418
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 155.418 INT (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | PEI00051542 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves, Collection: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
155.413 A study of children's thinking | 155.413 DEV Developing thinking : approaches to children's cognitive development / | 155.41342 DEB Teach your child how to think / | 155.418 INT Interaction in human development / | 155.418232 CAI Quiet power : growing up as an introvent in a world that can't stop talking / | 155.5 HAN Handbook of adolescent psychology / | 155.5 HAN Handbook of adolescent psychology / |
Includes bibliographies and indexes.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.