government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Pedagogy, symbolic control, and identity : theory, research, critique / Basil Bernstein.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Lanham, Md. : Rowman & Littlefield Publishers, [2000].Έκδοση: Rev. edΠεριγραφή: xxvi, 229 p. : ill. ; 24 cmISBN:
  • 9780847695768
  • 0847695751
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 23 306.43
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Συλλογή Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Main 306.43 BER (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο PEI00053555
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library Main 306.43 BER (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο PEI00053563

Originally published: London ; Washington : Taylor & Francis. c1996, in series: Critical perspectives on literacy and education.

Includes bibliographical references (p. 215-222) and index.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.