Pedagogy, symbolic control, and identity : theory, research, critique / Basil Bernstein.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Αγγλικά Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Lanham, Md. : Rowman & Littlefield Publishers, [2000].Έκδοση: Rev. edΠεριγραφή: xxvi, 229 p. : ill. ; 24 cmISBN:- 9780847695768
- 0847695751
- 23 306.43
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 306.43 BER (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | PEI00053555 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 306.43 BER (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | PEI00053563 |
Originally published: London ; Washington : Taylor & Francis. c1996, in series: Critical perspectives on literacy and education.
Includes bibliographical references (p. 215-222) and index.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.