Γραμματισμοί / Mary Kalantzis...[κ.ά.] ; μετάφραση Γιώργος Χρηστίδης.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Original language: Αγγλικά Σειρά: Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα : Κριτική, 2019.Έκδοση: 1η εκδΠεριγραφή: 630 σ. : εικ., χάρτες ; 24 εκISBN:- 9789605863036
- 302.2244 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 302.2244 ΚΑΛ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | PEI00054174 | |||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 302.2244 ΚΑΛ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00051823 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 302.2244 ΚΑΛ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00051825 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 302.2244 ΚΑΛ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00051824 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves, Collection: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη | ||||||||
302.222 SPE Visual research methods in the social sciences : awakening visions / | 302.224 THO Γραπτός και προφορικός λόγος στην αρχαία Ελλάδα / | 302.2244 ΒΑΥ Πρακτικές γραμματισμού / | 302.2244 ΚΑΛ Γραμματισμοί / | 302.2244 ΚΑΛ Γραμματισμοί / | 302.2244 ΚΑΛ Γραμματισμοί / | 302.2244 ΚΑΛ Γραμματισμοί / |
Μετάφραση από : "Literacies" / Mary Kalantzis, Βill Cope, Eveline Chan, Leanne Dalley-Trim, 2nd ed.
Συγγραφείς της Ελληνικής έκδοσης: Mary Kalantzis, Βill Cope, Νεκτάριος Στελλάκης, Ευγενία Αρβανίτη.
Περιέχει βιβλιογραφία (σ. [611]-630).
Πρόλογος -- Εισαγωγή: Το έργο της μάθησης και της διδασκαλίας των γραμματισμών -- Mέρος Α'. Το "γιατί" των γραμματισμών -- Κεφ.1. Οι γραμματισμοί σε ανθρώπινη κλίμακα -- Κεφ.2. Οι σκοποί των γραμματισμών -- Μέρος Β'. Προσεγγίσεις των γραμματισμών -- Κεφ.3. Παιδαγωγική των γραμματισμών -- Κεφ.4. Παιδαγωγική του διδακτικού γραμματισμού -- Κεφ.5. Η αυθεντική παιδαγωγική του γραμματισμού -- Κεφ.6.
Παιδαγωγική του λειτουργικού γραμματισμού -- Κεφ.7. Η παιδαγωγική των κριτικών γραμματισμών -- Μέρος Γ'. Το "τι" των γραμματισμών -- Κεφ.8. Οι γραμματισμοί ως πολυτροπικά σχέδια νοήματος -- Κεφ.9. Άντληση νοήματος μέσω ανάγνωσης -- Κεφ.10. Παραγωγή νοήματος μέσω της συγγραφής -- Κεφ.11. Παραγωγή οπτικών νοημάτων -- Κεφ.12. Παραγωγή χωροαντιληπτικών, απτικών και χειρονομιακών νοημάτων -- Κεφ.13. Παραγωγή ηχητικών και προφορικών νοημάτων -- Μέρος Δ'. Το "πως" των γραμματισμών -- Κεφ.14.
Γραμματισμοί για τη σκέψη και τη μάθηση -- Κεφ.15. Γραμματισμοί και ατομικές διαφορές των μαθητών -- Κεφ.15. Πρότυπα και αξιολόγηση των γραμματισμών.
Η ελληνική έκδοση του βιβλίου Γραμματισμοί: Μια παιδαγωγική διαφοροποιημένου σχεδιασμού και πολυτροπικών νοηματοδοτήσεων παραμένει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στην παιδαγωγική του γραμματισμού στο πλαίσιο του σύγχρονου περιβάλλοντος των νέων μέσων. Δεν εστιάζει μόνο στην ανάγνωση και στη γραφή, αλλά και σε άλλους κώδικες επικοινωνίας, όπως η προφορική, η οπτική, η ακουστική, η χειρονομιακή, η απτική και η χωροαντιληπτική επικοινωνία.
Η παρούσα έκδοση καλύπτει εκτενέστερα τα θέματα της γραμματικής, της φωνητικής και της ορθογραφίας, ενώ περιλαμβάνει και μια ολοκληρωμένη πραγμάτευση δεμάτων όπως οι πολυγραμματισμοί και ο κριτικός γραμματισμός. Στόχοι της ελληνικής έκδοσης είναι η ενίσχυση της συζήτησης για τους γραμματισμούς στην ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα και η ενδυνάμωση της σχετικής έρευνας για τις παιδαγωγικές πρακτικές γραμματισμού.
Σε όλα τα κεφάλαια έχουν αντληθεί στοιχεία από το ισχύον πρόγραμμα σπουδών της Ελλάδας, όπως τα πρότυπα επίτευξης στόχων και οι πτυχές του προγράμματος που αφορούν τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και τον γραμματισμό, καθώς και από τα Διαπολιτειακά Βασικά Πρότυπα Μάθησης (Common Core Standards) των ΗΠΑ. Επιπλέον, αναλύονται τα πρότυπα και οι τεχνικές αξιολόγησης των γραμματισμών.
Στόχοι της ελληνικής έκδοσης είναι η ενίσχυση της συζήτησης για τους γραμματισμούς στην ελληνική ακαδημαϊκή κοινότητα και η ενδυνάμωση της σχετικής έρευνας για τις παιδαγωγικές πρακτικές γραμματισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.