government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Νοητική καθυστέρηση : διαφορική διάγνωση, αιτιολογια - πρόληψη, ψυχοπαιδαγωγική αντιμετωπίση / Ιωάννης Ν. Παρασκευόπουλος.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: [χ.ό.], 1979. Περιγραφή: 240 σ. ; 24 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.92 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.92 ΠΑΡ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00042657
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
371.92 ΠΑΡ Αγωγή των νοητικώς καθυστερημένων / 371.92 ΠΑΡ Αγωγή των νοητικώς καθυστερημένων / 371.92 ΠΑΡ Αγωγή των νοητικώς καθυστερημένων / 371.92 ΠΑΡ Νοητική καθυστέρηση : διαφορική διάγνωση, αιτιολογια - πρόληψη, ψυχοπαιδαγωγική αντιμετωπίση / 371.92 ΣΤΑ Ψυχοπαιδαγωγική αποκλινόντων : νηπίων-παιδιών-εφήβων : ψυχοκοινωνιολογική και παιδαγωγική προσέγγιση / 371.926 ASS The assessment and education of slow-learning children ; edited by Roy I. Brown. 371.926 BRA Designing special programmes : a handbook for teachers of children with learning difficulties /

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.