government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση / Γεωργίου Ε. Κρασανάκη.

Κατά: Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Ηράκλειο: [χ.ό.], 1997. Περιγραφή: 148 σ. ; 24 εκΘέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.92 23
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.92 ΚΡΑ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00042724
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
371.92 ΓΕΩ Το πρόβλημα της πνευματικής καθυστερήσεως : με ιδιαίτερη αναφορα στη κυπριακή πραγματικότητα / 371.92 ΔΙΕ Άτομα με ειδικές ανάγκες : σύγχρονες κατευθύνσεις και απόψεις σε προβλήματα πρόληψης, παρέμβασης, αντιμετώπισης / 371.92 ΔΙΕ Άτομα με ειδικές ανάγκες : σύγχρονες κατευθύνσεις και απόψεις σε προβλήματα πρόληψης, παρέμβασης, αντιμετώπισης / 371.92 ΚΡΑ Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση / 371.92 ΠΑΙ Παιδιά με ειδικές ανάγκες : οικογένεια και σχολείο ; επιστημονική επιμέλεια Αναστασία Βλάχοτ, Μαρία Καϊλα, Βασίλης Στρογγυλός. 371.92 ΠΑΡ Αγωγή των νοητικώς καθυστερημένων / 371.92 ΠΑΡ Αγωγή των νοητικώς καθυστερημένων /

Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.