Αγωγή του καταναλωτή : βιβλίο για το μαθητή του γυμνασίου / Γιώργος Πασιάς... [κ.ά.] ; Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΓλώσσα: Greek, Modern (1453- ) Λεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα : Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 1999.Περιγραφή: 175 σ. : εικ. ; 29 εκISBN:- 9607251326
- Αγωγή του καταναλωτή για το γυμνάσιο
- 23 381.33
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός αντιτύπου | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 381.33 ΥΠΟ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | c. 1 | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00039941 | ||
Books | Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | Main | 381.33 ΥΠΟ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | c. 2 | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00039942 |
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves, Collection: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
379.95693 EDU The Cyprus educational system : the way forward. | 381.0949565 ΣΒΟ Το εμπόριο της Θεσσαλονίκης του 18ο αιώνα / | 381.33 PRO Promoting consumer education : trends, policies and good practices / | 381.33 ΥΠΟ Αγωγή του καταναλωτή : βιβλίο για το μαθητή του γυμνασίου / | 381.33 ΥΠΟ Αγωγή του καταναλωτή : βιβλίο για το μαθητή του γυμνασίου / | 384.38 HEW Internet research methods / | 385.0947 ΠΙΤ Υπερσιβηρικός : ένα τρένο που το λένε Ρωσία / |
Το παρόν βιβλίο αποτελεί συνέχεια, επέκταση, τροποποίηση και βελτίωση του αντίστοιχου βιβλίου "Αγωγή του καταναλωτή", που εκδόθηκε το 1997 στο πλαίσιο του πιλοτικού προγράμματος "Αγωγή του Καταναλωτή" και υλοποιήθηκε από τις Διευθύνσεις Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του ΥΠΕΘΕ με την συνεργασία του ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. της ΟΛΜΕ.
Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.