government library

Ενιαίος Κατάλογος Κρατικών Βιβλιοθηκών
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εικόνα εξωφύλλου από Amazon
Εξώφυλλο από Amazon.com
Εξώφυλλο από Google Jackets
Κανονική προβολή Προβολή MARC Προβολή ISBD

Μεθοδολογία της διδασκαλίας : κριτική προσέγγιση της αποτελεσματικής διδασκαλίας με βάση τα πορίσματα της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας / Θανάσης Α. Τριλιανός.

Κατά: Συντελεστής(ές): Τύπος υλικού: ΚείμενοΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Αφοί Τολίδη, 1992. Περιγραφή: τ. ; 22 εκISBN:
  • 9607162188
Θέμα(τα): Ταξινόμηση DDC:
  • 371.102 22
Επισημειώσεις από αυτή τη βιβλιοθήκη: Δεν υπάρχουν επισημειώσεις σε αυτή τη βιβλιοθήκη για αυτό τον τίτλο. Συνδεθείτε για να προσθέσετε επισημειώσεις.
Αντίτυπα
Τύπος τεκμηρίου Τρέχουσα βιβλιοθήκη Ταξιθετικός αριθμός Κατάσταση Σημειώσεις Ημερομηνία λήξης Barcode
Books Books Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library 371.102 ΤΡΙ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) Διαθέσιμο Μόνο για εσωτερικό δανεισμό PEI00033546
Browsing Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library shelves Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη Η εικόνα εξωφύλλου δεν είναι διαθέσιμη
371.102 ΠΗΓ Προετοιμασία σχεδιασμός και αξιολόγηση της διδασκαλίας : διδακτική μεθοδολογία / 371.102 ΣΑΛ Μεντορική : παιδαγωγική και διδακτική καθοδήγηση / 371.102 ΣΥΓ Σύγχρονες προσεγγίσεις διδασκαλίας παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία : η τεχνολογία ως παράθυρο επικοινωνίας, συνεργασίας, και μέσο διδασκαλίας αλλά και διατήρησης της γλώσσας και της κουλτούρας των παιδιών με μεταναστευτική βιογραφία . 371.102 ΤΡΙ Μεθοδολογία της διδασκαλίας : κριτική προσέγγιση της αποτελεσματικής διδασκαλίας με βάση τα πορίσματα της σύγχρονης επιστημονικής έρευνας / 371.102 ΤΣΙ Γενική διδακτική / 371.102 ΤΣΙ Γενική διδακτική / 371.102 ΤΣΙ Γενική διδακτική /

Περιέχει βιβλιογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.

για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.