Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Γραμμοκώδικας | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library | 371.26 IZA (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | PEI00033363 |
Περιήγηση Βιβλιοθήκη Παιδαγωγικού Ινστιτούτου = Pedagogical Institute Library στο ράφι Κλείσιμο περιήγησης ραφιού (Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
371.26 ING Εγχειρίδιο παιδαγωγικής διαγνωστικής / | 371.26 ING Educational assessment / | 371.26 ISS Issues in evaluation and accountability ; edited by Colin Lacey and Denis Lawton. | 371.26 IZA Assessing learning achievement / | 371.26 JAC A teacher's guide to tests and testing / | 371.26 JAC A teacher's guide to tests and testing / | 371.26 JOI The student evaluation standards : how to improve evaluations of sudents / |
Includes bibliography p. 39-43.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.