{Η} έρευνα του μάρκετινγκ : θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές / Ειρήνη Ι. Τηλικίδου.
Τύπος υλικού: ΚείμενοΛεπτομέρειες δημοσίευσης: Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 2004. Περιγραφή: 189 σ. : πίν. ; 23 εκISBN:- 9604069543
- 658.83 23
Τύπος τεκμηρίου | Τρέχουσα βιβλιοθήκη | Συλλογή | Ταξιθετικός αριθμός | Κατάσταση | Σημειώσεις | Ημερομηνία λήξης | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Books | Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library | Main | 658.83 ΤΗΛ (Περιήγηση στο ράφι(Άνοιγμα παρακάτω)) | Διαθέσιμο | Μόνο για εσωτερικό δανεισμό | CPC00009146 |
Browsing Βιβλιοθήκη Κέντρου Παραγωγικότητας = Productivity Center Library shelves, Collection: Main Κλείσιμο περιήγησης ραφιού(Απόκρυψη περιήγησης ραφιών)
Περιλαμβάνει βιβλιογραφία.
Δεν υπάρχουν σχόλια για αυτό τον τίτλο.
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας για να αναρτήσετε ένα σχόλιο.